کد خبر 225706
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

رسولی در گفتگو با «حیات» پاسخ داد؛

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چه زمانی مشخص می شود؟

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چه زمانی مشخص می شود؟

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از مطالعه و تدوین مدل رسیدن به لیست انتخاباتی برای مجلس دوازدهم در کمیته انتخابات شورا خبر داد و گفت: فرآیند بررسی کاندیدها جهت حضور در لیست شورای ائتلاف پس از آبان ماه آغاز خواهد شد.

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای است که از احزاب و جریانات مختلف تشکیل شده است، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با پیشینه‌ای مشخص و فعالیت‌های موثر که می تواند سابقه‌ای آن را در دو سال گذشته شورای شهر تهران و مجلس یازدهم بر حسب لیستی که ارائه داد بررسی و فعالیت های شورای ائتلاف را به طور منظم در کل کشور و دفاتر استانی دنبال کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: شورای ائتلاف جلسات و فعالیت خود را از مدتها قبل در خصوص انتخابات پیشرو به طور منظم برگزار کرده است.

رسولی عنوان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در فراخوانی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم که تمایل دارند در لیست شورای ائتلاف حضور داشته باشند، خواست تا سوابق و مدارک تخصصی، اجرایی و پژوهشی و رزومه های کاری خود را تا پایان آبان ماه در سایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نشانی www.shananews.com بارگذاری کنند.

وی افزود: شورای ائتلاف بعد از آبان ماه، روند بررسی کاندیدها را برای ارائه یک لیست کارآمد در دستور کار قرار خواهد داد.

این سخنگو با بیان مراحل ثبت نام برای کاندیدای که در شهرستان ها هستند، خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی که در شهرستان ها حضور دارند به دو طریق می‌توانند با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، ارتباط گرفته و رزومه خود را برای ما ارسال نمایند؛ روش اول برای آنها ثبت نام از طریق سایت شورا بوده و روش بعدی مراجعه به دفاتر شورای ائتلاف در استان ها می باشد. بنابراین به کاندیداهای که در شهرستان ها هستند توصیه می کنیم از طریق روش اول، در همان ثبت سوابقی که انجام می دهند حوزه انتخاباتی خودشان را نیز ثبت نموده تا ما بتوانیم از طریق دفاترمان در استانها با آنها ارتباط گرفته و بررسی های بعدی را انجام دهیم.

رسولی با اشاره به فرآیند بررسی کاندیداها جهت حضور در لیست شورای ائتلاف گفت: تا قبل از آغاز تبلیغات رسمی انتخابات، این فرصت برای بستن لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha