کد خبر 225677
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

مولوی ریگی:

جنایات ‌رژیم صهیونیستی ‌را محکوم می‌کنیم

جنایات ‌رژیم صهیونیستی ‌را محکوم می‌کنیم

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه با اشاره به جنایات ‌رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ‌دشمنان می‌خواهند اختلاف در بین‌ مسلمانان ایجاد کنند؛ اینها را رد و محکوم می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های حیات، مولوی محمدانور ریگی در میرجاوه درباره جنگ فلسطین اشغالی و رژیم صهیونیستی به نکاتی اشاره کرد که حاکی از ضرورت و لزوم اتحاد بین سنی و شیعه است و بر شتاب مسلمانان در کمک به غزه تاکید کرد.

امام جمعه اهل سنت مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) شهرستان میرجاوه اظهار داشت: مسلمانان هر نوع کمکی دارند، برای مردم غزه ان‌شاءالله کوتاهی نکنند و با آنها دلسوز باشند چرا که «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند؛ چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار».

این عالم اهل سنت تصریح کرد: کشورهای مسلمان یک جهادی تشکیل دهند، یک گروه جهادی تشکیل و برای کمک به آنها رسیدگی کنند. ما باید قدر نظام را بدانیم که این امنیت به برکت نظامی است که ما داریم و ان‌شاءالله ما امیدواریم این نظام همین طور محکم باشد در مقابل آمریکا و اسرائیل را ان‌شاءالله نابود کند.

وی بیان کرد: هفتاد و اندی سال است که یهود و نسارا در حال ظلم و ستم به مردم فلسطین هستند و آنها را قتل‌عام می‌کنند. مسلمانان باید با همدیگر اتفاق نظر داشته باشند، چنانچه حضرت امام(ره) فرمودند اگر مسلمانان و کشورهای مسلمان با همدیگر اتفاق و اتحاد داشته باشند و مسلمان هر کشوری یک سطل آب به طرف اسرائیل بریزد، اسرائیل نابود می‌شود.

مولوی ریگی در پاسخ به این سئوال که "خودتان نیازمند هستید، چرا به مردم غزه کمک می‌کنید" تصریح کرد: این افراد مزدور خارجی هستند. اینها دوست ما مسلمانان نیستند و می‌خواهند اختلاف در بین ما مسلمانان ایجاد کنند. ما اینها را رد و محکوم می‌کنیم و قبول نداریم، چون اینها برای ما هیچ کاری انجام نمی‌دهند و نداده‌اند و فقط در بین ما مسلمانان دشمنی ایجاد کردند و کاری برای ما انجام ندادند و مزدور بیگانه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha