کد خبر 225653
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

ساکت: باید قبل از الاتحاد صعود کنیم

ساکت: باید قبل از الاتحاد صعود کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد بتوانند در حضور هواداران‌شان به پیروزی مقابل آلمالیق برسند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ محمدرضا ساکت درآستانه دیدار سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ورزش عنوان کرد: از مسؤولان ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز که برای برگزاری مسابقه تلاش کردند، تشکر می‌کنم؛ تلاش فدراسیون فوتبال برگزاری بازی یک روز بعد بود که AFC موافقت نکرد.

او ادامه داد: پیش‌بینی شده که تیم سپاهان ساعت ۸ شب راهی محل مسابقه شود، نظافت و آماده‌سازی رختکن دو تیم نیز پیش‌بینی شده تا مسابقه رأس ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: فراخوان به همه هواداران داده‌ایم، از اصفهان نیز هواداران خونگرم سپاهان عازم ورزشگاه آزادی خواهند شد؛ بین کانون هواداران سپاهان و نساجی هماهنگ شده تا هواداران، هر دو تیم را مورد تشویق قرار دهند.

ساکت یادآور شد: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان نیز از هواداران استقلال و پرسپولیس دعوت کرد برای حمایت در ورزشگاه حضور داشته باشند؛ امیدوارم یک روز خوب برای فوتبال ایران، مازندران، اصفهان و هواداران ایجاد شود.

او درباره غایبان سپاهان برای دیدار با آلمالیق ازبکستان گفت: رضا شکاری و کاوه رضایی مصدوم هستند، امید نورافکن روزهای بازگشت خود را طی می‌کند و در یک ماه آینده تمرینات را جدی دنبال کند و اکنون نرم‌دوی را آغاز کرده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: امیدواریم صعود سپاهان قبل از دیدار آخر این تیم با الاتحاد قطعی شده باشد و آرزوی این اتفاق خوب را برای سپاهان داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha