کد خبر 225641
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

تصادف اتوبوس زاهدان - جیرفت ۶ مصدوم برجا گذاشت

تصادف اتوبوس زاهدان - جیرفت ۶ مصدوم برجا گذاشت

تصادف اتوبوس زاهدان - جیرفت ۶ مصدوم برجا گذاشت که چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ شامگاه یکشنبه یک دستگاه اتوبوس ولوو که از زاهدان عازم جیرفت بود در محور بزرگراهی جیرفت - جبالبارز از محور خارج و پس از سقوط از پل واژگون شد.

ابراهیم افضلی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از واژگونی اتوبوس در محور بزرگراهی جیرفت خبر داد و اظهار داشت: پس از اطلاع از این حادثه سه کد آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر امدادرسانی به مصدومان این حادثه، بیان کرد: این حادثه شش مصدوم داشت که دو نفر مصدوم این حادثه در محل مداوا شدند و چهار مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.

سرگرد جواد شهدادنژاد، رئیس پلیس راه جیرفت، با بیان اینکه این حادثه مربوط به یک دستگاه اتوبوس بوده که از زاهدان عازم جیرفت بوده است، اظهار داشت: این اتوبوس در محور بزرگراهی جیرفت - جبالبارز از محور خارج و پس از سقوط از پل واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جیرفت با بیان اینکه این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است، گفت: با توجه به اقدامات کارشناسی اولیه و جمع‌بندی موارد به‌زودی علت حادثه اعلام خواهد شد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست در شرایط بارندگی با توجه به کاهش یافتن سطح دید راننده و لغزنده شدن محور حتماً با توجه به شیب محور با سرعت مطمئنه رانندگی و از سلامت ترمزهای وسیله نقلیه اطمینان کامل حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha