کد خبر 225509
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

دیدار وزیر خارجه آمریکا با محمود عباس

دیدار وزیر خارجه آمریکا با محمود عباس

وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه به کرانه باختری سفر و با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا که در میانه درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در تور غرب آسیا به سر می‌برد، امروز یکشنبه به کرانه باختری سفر و با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله دیدار کرد.

به نوشته رویترز، بلینکن در دومین سفر خود به منطقه از زمان آغاز درگیری‌ها، روز شنبه درخواست مقام‌های عرب برای آتش‌بس در غزه را که تاکنون حدود نه هزار ۵۰۰ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه شهید شده‌اند، رد کرد.

بلینکن آتش‌بس را با این ادعا که تنها به حماس کمک می‌کند رد کرده اما طبق این گزارش، در تلاش است رژیم صهیونیستی را متقاعد کند با وقفه بشردوستانه محدود برای رسیدن کمک‌ها به غزه موافقت کند. 

به نوشته رویترز، این دومین دیدار بلینکن با عباس از آغاز درگیری‌ها بود اما اولین دیداری  بود که در کرانه باختری انجام شد. این خبرگزاری افزود پذیرفته جزئیات این سفر که از قبل اعلام نشده بود را تا پایان آن به دلیل نگرانی‌های امنیتی منتشر نکند. 

در حال تکمیل ...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha