کد خبر 225480
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

درخواست فدراسیون فوتبال از تماشاگران نساجی و سپاهان

درخواست فدراسیون فوتبال از تماشاگران نساجی و سپاهان

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از هواداران دو تیم سپاهان و نساجی درخواست کرد در دیدارهای روز دوشنبه با نمایندگان ازبکستان رفتار خوبی از خود نشان دهند.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: دوشنبه روز مهمی برای فوتبال ملی ماست و میزبانی دو رقابت بین المللی با حضور گرم هواداران فرهیخته دو باشگاه قدیمی ایران زمین و همراهی صمیمی کلیت خانواده فوتبال به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: آنچه در این مقال حائز اهمیت ویژه است توجه بیشتر به توصیه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحث میزبانی این دو رخداد است. هواداران فرهیخته و فهیم دو باشگاه نساجی ایران و سپاهان ایران، مستحضر باشند که وفق نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتارهای غیرقانونی از جمله پرتاب اشیا، بطری آب و مواد منفجره، دودزا و نورافشانی می‌تواند محدودیت‌ها و مجازات‌های سختگیرانه‌ای برای تیم‌ها داشته باشد.

علوی عنوان کرد: بر این اساس، موکداً و تصریحاً از تماشاگران این دو رقابت درخواست می‌شود با نگرش هوشیارانه خود از بروز مشکلات اینچنینی در مسیر انجام رفتارهای خطرناک‌ و مشکل‌آفرین، جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha