کد خبر 225457
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

شکست صهیونیست‌ها در طوفان‌الاقصی صد درصدی خواهد بود

شکست صهیونیست‌ها در طوفان‌الاقصی صد درصدی خواهد بود

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی و اتفاقات غزه گفت: شکست سنگین رژیم صهیونیستی در این عملیات، صد درصدی است.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در افتتاحیه سلسله جلسات بنیاد آزادسازی سوسنگرد اظهار کرد: بزرگداشت حماسه‌های دفاع مقدس نه تنها برای مردم منطقه از نظر فرهنگی، اعتقادی و پرورش روحیه جهادی حائز اهمیت است، بلکه برای نسل‌های آینده نیز بسیار مهم است.

وی افزود: این اهمیت در ابعاد جغرافیایی، برای ملت‌های دیگر کشورها بسیار زیاد است. نیروهای حشدالشعبی در عراق، حزب‌الله در لبنان، انصارالله در یمن و نیروهای دلیر مقاومت در فلسطین، روحیه جنگجویی، غیرت و جهادطلبی را از حماسه‌ها و فرهنگ دفاع مقدس ما الهام گرفته‌اند و در دنیا افتخار آفریده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به عملیات طوفان الاقصی و اتفاقات غزه گفت: شکست سنگین رژیم صهیونیستی در این عملیات، صد درصدی است. آنها در این جنگ دو هدف که اولی آزادی اسرا و دومی از بین بردن حماس است، تعیین کرده‌اند، ولی تا به الان هیچ پیروزی‌ای نداشتند.

وی افزود: شکست رژیم صهیونیستی در تمام جهات از جمله نظامی، سیاسی، امنیتی، انسانی و ... بر همه دنیا روشن است و این کشتار وحشیانه، نشان از ضعف و ناتوانی آن‌ها در برابر نیروهای مقاومت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به ۱۳ آبان، روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، بیان کرد:در همچنین روزی، ۵۹ سال پیش، امام را از قم به ترکیه به خاطر اعتراض ایشان به لایحه کاپیتالاسیون، تبعید کردند. اگر امام امت در طول زندگیشان فقط همین یک مقاومت را که همان مقاومت در برابر طرح ننگین کاپیتالاسیون را در کارنامه خود داشتند، کافی بود که ایشان، به عنوان چهره آزادی‌خواه و استقلال و عزت طلبی ملت ایران در کل دنیا معرفی شوند.

وی افزود: اتفاقات ۱۳ آبان سال ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، ضربه‌ای بزرگ بر پیکره و هیمنت آمریکا در ایران و منطقه بود.

آیت الله حیدری با تاکید بر مسئله تاریخ و عمق دشمنی آمریکا با ملت ایران عنوان کرد: بعضی‌ها به تبع تبلیغات امریکایی، می‌خواهند این اتفاق بزرگ و پر افتخار را با سیاه‌نمایی، مایه ضرر ملت ایران نشان دهند و می‌گویند دشمنی آمریکا با ملت ایران از آن زمان آغاز شد، در صورتی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، آمریکا دشمنی خود را از ۲۶ سال قبل، یعنی در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، با کودتا ضد دولت منتخب مردم، نشان داد.

وی افزود: ۱۳ آبان، عکس‌العمل منطقی، به جا و غیرتمندانه مردم ایران در مقابل آمریکا بود. اگر دانشجویان در آن روز این کار را نمی‌کردند، آمریکایی‌ها، جمهوری اسلامی، انقلاب و ملت ایران را از بین می‌بردند.

آیت الله حیدری در ادامه به جنایات آمریکا در قبال ملت ایران اشاره کرد و گفت: جنایات آمریکا آنقدر زیاد بود، که جوانانمان وقتی لانه جاسوسی آنها را تسخیر کردند، با توجه به مدارک به دست آمده، توانستند این مستندات را در ۸۰ جلد کتاب به چاپ برسانند. با مطالعه این کتاب‌ها، حجم و بزرگی دشمنی آمریکا با مردم ایران به وضوح نمایان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha