کد خبر 225411
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

جزئیات قتل حدیث اسلامی اعلام شد

جزئیات قتل حدیث اسلامی اعلام شد

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد با اعلام جزئیات قتل حدیث گفت: براساس گزارش پزشکی قانونی، حدیث اسلامی بر اثر شلیک گلوله به سر، از فاصله نزدیک به قتل رسیده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ قاضی محمود عارفی راد اظهارداشت: جسد حدیث پس از تقریبا دو هفته، شب جمعه در حوالی روستای بهار واقع در جاده خین عرب مشهد کشف شد و بر اساس گزارش پزشکی قانونی، وی بر اثر شلیک گلوله به سر، از فاصله نزدیک به قتل رسیده است.

وی افزود: بر اساس سرنخ‌هایی که با تحت نظر گرفتن همسر مقتوله به دست آوردیم روز جمعه همسر حدیث بازداشت شد  و در بازجویی‌های اولیه به جنایت رخ داده اعتراف کرد و محل دفن همسرش را که نزدیک باغ شخصیشان  و در فاصله یک کیلومتری این باغ بود را به پلیس نشان داد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد گفت: طبق اعترافات همسر مقتوله مظنون دیگری نیز در این جنایت شرکت داشت که از بستگان دور همسر مقتوله بود و بدین ترتیب روز گذشته وی نیز در نیشابور بازداشت و به مشهد منتقل شد البته هنوز انگیزه قاتلین از به قتل رساندن حدیث اسلامی مشخص نشده است.

قاضی عارفی راد خاطرنشان کرد: هنوز تحقیقات از دو متهم به قتل ادامه دارد چرا که هنوز انگیزه افراد و اینکه کدامیک به سر مقتوله شلیک کرده اند مشخص نیست  اما آنچه محرز است همسر مقتوله به عنوان عامل موثر جنایت شرکت داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha