کد خبر 225370
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

حماس: جهان نظاره‌گر جنایات صهیونیست‌ها در غزه است و اقدامی نمی‌کند

حماس: جهان نظاره‌گر جنایات صهیونیست‌ها در غزه است و اقدامی نمی‌کند

نماینده جنبش حماس در بیروت تاکید کرد که فلسطینیان به اینکه صلح بدون زوال و نابودی رژیم اشغالگر محقق خواهد شد، اعتقادی ندارند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ عضو ارشد جنبش حماس با اشاره به اجرای عملیات طوفان الاقصی از سمت شاخه نظامی حماس و واکنش صهیونیست‌ها به آن تصریح کرد: «دشمن اشغالگر تا این لحظه موفق به کسب حتی یک دستاورد نظامی هم نشده است و یقین داریم که در این نبرد دشمن را شکست خواهیم داد.»

این عضو ارشد جنبش حماس افزود: «جهان شاهد جنایات رژیم اشغالگر در غزه است اما اقدامی صورت نمی‌دهد.»

نماینده جنبش حماس در بیروت خاطرنشان کرد که فلسطینیان به اینکه صلح بدون زوال و نابودی رژیم اشغالگر محقق خواهد شد، اعتقادی ندارند.

حمدان با تأکید بر اینکه رژیم اشغالگر ۱۰۵ مرکز بهداشتی و درمانی را هدف قرار داده و ۵ بیمارستان را به کلی از خدمت خارج کرده است، افزود: «بیمارستان‌های نوار غزه قادر به پذیرش این حجم از مجروحان نیستند.»

عضو ارشد جنبش حماس گفت: «دولت آمریکا و رئیس جمهور آن را مسئول هدف قرار دادن غیرنظامیان فلسطینی در غزه می‌دانیم. مواضع رسمی عربی ضعیف است و در حد و اندازه جنایات دشمن علیه غزه نیست.»

وی تأکید کرد که هدف قرار دادن خبرنگاران در غزه هدفمند و برنامه‌ریزی شده است و خبرنگاران در تیررس مستقیم دشمن هستند.

حمدان در پایان از ملت‌هایی که در حمایت از غزه و محکومیت دشمن صهیونیستی و حامیان آن دست به تجمع و تظاهرات زدند، تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha