کد خبر 225331
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

عزای عمومی در شهرستان لنگرود / حمایت بیمه از مصدومان

عزای عمومی در شهرستان لنگرود / حمایت بیمه از مصدومان

در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی در لنگرود، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک، فردا یک شنبه ۱۴ آبان را در شهرستان لنگرود عزای عمومی اعلام کردند و همچنین مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از اقدامات سریع جهت پوشش‌های بیمه‌ای لازم خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح دیروز واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود رخ داد؛ در این حادثه ۳۲ نفر از افراد بستری در این مرکز جان باختند و ۱۷ نفر مجروح شدند که از این تعداد ۱۵ نفر با سوختگی ۱۰ تا ۶۰ درصد در بیمارستان ولایت رشت بستری هستند و وضعیت آنان پایدار است. 

در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی در لنگرود نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک، فردا یک شنبه ۱۴ آبان را در شهرستان لنگرود عزای عمومی اعلام کردند.

متن پیام آیت الله رسول فلاحتی و دکتر اسدالله عباسی به این شرح است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

جان باختن ۳۲ نفر از هم استانی‌های ما در حادثه دلخراش آتش سوزی لنگرود، مایه تأثر و تالم خاطر گردید.
اینجانبان، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و مردم شریف شهرستان لنگرود، از درگاه خداوند منان برای آن مرحومان عفو و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم و برای مصدومان این حادثه هولناک از درگاه حضرت باریتعالی سلامتی و عافیت خواهانیم؛ و فردا یک شنبه ۱۴ آبان ماه جاری را در شهرستان لنگرود عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

همچنین، کیوان مرتضوی با دستور به رئیس تامین اجتماعی لنگرود خواستار پیگیری لازم و بررسی سریع موضوع برای شناسایی فوت شدگان و مصدومان مشمول تحت پوشش این سازمان برای انجام تعهدات به بازماندگان و انجام دیگر خدمات شد. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزی کمپ خصوصی ترک اعتیاد و فوت  ۳۲ نفر و نیزمصدومیت ۱۷ نفر در این حادثه ضمن تسلیت به مردم استان، به ویژه بازماندگان فوت شدگان و آرزوی سلامتی مصدومان، از آمادگی تامین اجتماعی گیلان برای حمایت‌های لازم و پوشش‌های قانونی بیمه به مشمولان خبر داد.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در تشریح دلیل آتش سوزی کمپ خصوصی ترک اعتیاد در لنگرود؛ علت را آتش گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و نهایتاً آتش سوزی کل ساختمان در عین غافلگیری مددجویان و مسؤولان‌ کمپ دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha