کد خبر 225270
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

منوچهر متکی: سید حسن نصرالله با آمریکا اتمام حجت کرد

منوچهر متکی: سید حسن نصرالله با آمریکا اتمام حجت کرد

وزیر اسبق امور خارجه کشورمان گفت: سید حسن نصرالله، در سخنرانی مهم دیروز خود، آخرین اتمام حجت را در برابر ایالات متحده آمریکا داشته است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان، امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اهواز، اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس به منظور انتقام از عملیات طوفان الاقصی و به دلیل ناتوانی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت، به مردم بی‌پناه و بی‌دفاع غزه حمله کرده است.

وی افزود: این رژیم، با حمایت و سکوت کشورهای غربی، مساجد، مدارس، کلیساها، بیمارستان‌ها و منازل در غزه را مورد بمباران قرار می‌دهد و موشک‌ها و بمب‌ها را بر سر مردم غزه فرود می‌آورد.

وزیر پیشین امور خارجه کشور، اعلام کرد: آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی با سکوت خود در مقابل جنایات رژیم جعلی اسرائیل، آخرین میخ را بر تابوت تمدن غربی زده‌اند.

متکی تأکید کرد: غرب با این کارنامه بد، در حمایت و سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، کارنامه‌ای بسیار بد بر جای گذاشته است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سید حسن نصرالله، در سخنرانی مهم دیروز خود، آخرین اتمام حجت را در برابر ایالات متحده آمریکا داشته است.

متکی افزود: مردم ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند و در حوادث اخیر در غزه، با برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها، حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام کرده و آمادگی برای حضور در این سرزمین را به منظور دفاع از آنان نشان داده‌اند.

متکی بیان کرد: در طول مبارزات مردم فلسطین، حمایت‌های بی‌سابقه‌ای توسط مردم جهان، از کاخ سفید تا آمریکای لاتین و از جنوب شرقی تا جنوب غربی آسیا، صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha