کد خبر 225259
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

استاد حوزه و دانشگاه:

آمریکا همچنان دشمن شماره یک است

آمریکا همچنان دشمن شماره یک است

 استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دشمن اصلی و شماره یک ما، همچنان، آمریکا است و مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله زاده نیز در فرمایشات خود به این موضوع اشاره دارند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت الاسلام مجتبی نظری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: مسلمانان هیچگاه تصور نکنند که جنگ بین حق و باطل قطع می‌شود. این جنگ تا آخر ادامه دارد و هر کسی در هر زمانی در تشخیص آن باید حواسش را جمع کند.

وی افزود: امروز دشمن اصلی و شماره یک، آمریکا است و مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله زاده نیز در فرمایشات خود به این موضوع اشاره دارند اما برای این‌که آمریکا خودش را از اولویت خارج کند، تاریخ را تحریف کرده و می‌گوید که رابطه بین ایران و آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی خراب شده است و آن هم به خاطر این‌که ایرانی‌ها به سفارت خانه آن‌ها حمله کرده‌اند.

وی با اشاره به وقایعی چون کودتای ۲۸ مرداد که توسط آمریکایی‌ها انجام گرفت، گفت: آمریکا می‌خواهد تاریخ را پاک کند و در مقابل این اقدام، رسانه‌ها باید هوشیار باشند.

نظری با دعوت از جوانان برای تماشای فیلم آرگو که آمریکا علیه ایران درباره لانه جاسوسی ساخته است، ادامه داد: اسناد لانه جاسوسی آمریکا برای جوانان امروز چندان تبیین نشده و این موضوع از جمله مطالبات مقام معظم رهبری نیز است.

وی در ادامه با بیان این‌که ۷۰ سال پیش، چیزی به اسم رژیم صهیونیستی در نقشه‌ها وجود نداشت و آن‌ها طی یک ماجرای هولوکاست به فلسطین آمده و زمین‌های مردم را تصرف کردند، افزود: فلسطین قطعا پیروز خواهد شد و باور ما نیز همین است و مسجدالاقصی نیز آزاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: در ضعیف بودن دشمن همین بس که نیروهای حماس و حزب الله را بیخیال شده و کودک و زنان فلسطینی را بمباران می‌کند. قطعا در آینده شاهد تحولات خوش در جهت پیروزی جبهه مقاومت خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha