کد خبر 225248
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

خروش مردم قزوین علیه جنایت صهیونیست ها

خروش مردم قزوین علیه جنایت صهیونیست ها

 شهروندان قزوینی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافته و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی و کودک کش بار دیگر به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از صبح روز شنبه در مراکز از پیش تعیین شده برای برپایی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافته و بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب انقلاب اعلام کردند.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، کحمدمهدی اعلایی استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر قزوین خواهد بود.

شرکت کنندگان در این مراسم که عموما نیز دانش آموز و دانشجویان هستند با در دست داشتن پلاکارد و ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه با شعار "استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی این شهر حرکت کردند.

همچنین مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قزوین با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "الله اکبر"، "مثلث شوم پلید ابلیس آمریکا، اسراییل و انگلیس"، "شعار ما نبرد با امریکاست، آزادگان دنیا حمایت، حمایت" و "هیهات من الذله" بار دیگر انزجار از استکبار جهانی را فریاد زدند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به صورت همزمان در بیش از ۴۰ شهر و روستای استان قزوین با شعار محوری "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" در حال برگزاری است.

۱۳ آبان ماه یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha