کد خبر 225234
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

اعزام دانش آموزان به مراکز علمی کشور/ اجرای طرح از مدرسه تا مدرسه

اعزام دانش آموزان به مراکز علمی کشور/ اجرای طرح از مدرسه تا مدرسه

مسئول بسیج دانش آموزی منطقه پنج گفت: در این سری ۲۵۰ دانش آموز مقطع متوسط اول و پایه نهم به اردوی راهیان نور مناطق جنگی غرب کشور اعزام شده اند.

محمد قطرانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی منطقه پنج تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی حیات، با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: برنامه ریزی برای اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی غرب کشور در قالب اردوی راهیان نور انجام شده است و این کار در حدود یک ماه در کشور شروع شده است.

وی در ادامه افزود: برای  دانش آموزان یک طرحی تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برنامه ریزی شده است. 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی منطقه پنج تهران بیان کرد: در هفته آینده اردوی راهیان نور دختران به مناطق جنگی غرب کشور خواهیم داشت. دختران دانش آموز در هفته گذشته از منطق جنگس جنوب کشور بازدید داشته اند.

قطرانی تصریح کرد: اردوی راهیان نور سبب رشد و تعالی بیشتر در بین دانتش آموزان ایجاد خواهد شد و دین ما نسبت به شهدا انجام می شود.

وی ادامه داد: عمق معنوی اردوهای راهیان نور علی رقم زمان کم بسیار بالا است.در این سری ۲۵۰ دانش آموز مقطع متوسط اول و پایه نهم به اردوی راهیان نور مناطق جنگی غرب کشور اعزام شده اند.

قطرانی بیان کرد: یکی از برنامنه ها اعزام دانش آموزان به مراکز علمی کشور خواهیم  داشت تا آنها با دانشمندان جوان کشور هم کلام شده و از تجربیات شان استفاده بهینه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha