کد خبر 225199
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

استقلال شانس آورد رقبایش امتیاز نگرفتند

استقلال شانس آورد رقبایش امتیاز نگرفتند

پیشکسوت فوتبال در مورد تساوی این هفته استقلال صحبت کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: عملکرد حریف استقلال در این بازی خوب بود. خوشبختانه سطح لیگ برتر ما بالا رفته است و دیگر تیم ضعیف و از پیش بازنده در فوتبال نداریم. اختلاف میان تیم‌های قوی‌تر و ضعیف‌تر کم شده و تیم‌های دیگر مقابل مدعیان برای برد و کسب امتیاز به میدان می‌آیند و این را در دو سه هفته اخیر در تقابل با استقلال و سپاهان و پرسپولیس دیده‌ایم و این جذابیت لیگ و سطح رقابت در لیگ برتر را بالا می‌برد. به نظرم در این بازی اشتباهات فردی در بین بازیکنان استقلال زیاد بود و همین باعث شد دو گل دریافت کنند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بخورند. ساختار دفاعی استقلال سردرگم بود و این یکی از دلایلش می‌تواند تغییرات و جابجایی‌های زیاد باشد. نبود مرادمند به عنوان یک ستون در خط دفاعی به استقلال آسیب زد و از این ناحیه ضربه خورد. ضمن اینکه فکر می‌کنم روزبه چشمی در خط دفاعی کارایی کمتری نسبت به پست هافبک دارد و باید به پست هافبک دفاعی برگردد.

وی در مورد عملکرد حسینی گفت: به نظرم 1-2 توپ خوب مهار کرد و روز بدی نداشت روی گل‌های دریافتی هم نمی‌توان او را چندان مقصر دانست ولی در کل وقتی یک تیم نتیجه خوبی کسب نمی‌کند همه در آن مقصر هستند و نمی‌شود چند نفر را سوا کرد و گفت این‌ها خوب بودند و دیگران بد بودند. عملکرد استقلال به تور کلی در این بازی مناسب نبود و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌های این چنینی را ببرد. استقلال شانس آورد که این هفته سپاهان و پرسپولیس نتیجه نگرفتند ولی تراکتور از آن طرف خطرناک شده است و تبدیل به ضلع چهارم مدعیان شده است و از این به بعد استقلال باید حواسش به جای دو تیم به سه تیم باشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد جنگ لفظی نکونام و گل محمدی توضیح داد: این مسائل زیبنده فوتبال ما نیست و نباید فوتبالی‌ها حرمت شکنی کنند. زمان ما رقابت در اوج خودش بود ولی سرمربیان دو تیم یک بار هم به هم بی حرمتی نکردند. من یادم نمی‌آید مرحوم پورحیدری برای مثال زمانی که با علی پروین سرمربی دو تیم بودند کلامی خارج از احترام خطاب به هم گفته باشند. رقابت سرجایش بود و احترام سر جای خودش. نسل جوان باید این رفتار را الگو قرار دهند و دامن زدن به این اختلافات در سطح جامعه و میان هواداران دو تیم تنش ایجاد می‌کند چرا که آنها به سرمربیان‌شان نگاه می‌کنند. خواهشم از هر دو طرف این است که حرمت هم را نگه دارند و دیگر شاهد چنین مسائل زشتی در نشست های خبری نباشیم و هر کس در مورد تیم خودش صحبت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha