کد خبر 225155
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

دستگاه های مختلف کمک حال بنیاد شهید باشند

دستگاه های مختلف کمک حال بنیاد شهید باشند

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه از دستگاه‌ها انتظار داریم کمک‌حال این سازمان باشند، گفت: دستگاه‌ها تحت ولایت بنیاد شهید برای پاسخ‌گویی نیستند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ظهر جمعه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را از ملزومات امروز عنوان کرد و افزود: معتقدیم برای تحقق این امر، سایر دستگاه‌ها نیز باید کمک‌حال این سازمان باشند.

وی جایگاه شهدا و ایثارگران را بسیار والا و ارزشمند دانست و اظهار کرد: وقتی سخن از جایگاه والای شهدا و ایثارگران و لزوم ترویج فرهنگ و ایثار به میان می‌آید، می‌طلبد که در این زمینه به صورت یک اقدام عمومی عمل کنیم.

قاضی زاده هاشمی با یادآوری اینکه تفکر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از تأسیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیگیری مجدانه امور مربوط به جامعه هدف بود، تصریح کرد: با توجه به اهداف والایی که برای این سازمان تعریف شده است، از دستگاه‌ها انتظار داریم کمک‌حال این سازمان باشند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دغدغه اصلی خانواده شهدا و ایثارگران، تکریم و احترام است، خاطرنشان کرد: موضوع تکریم از شهدا و ایثارگران باید بیش از گذشته مطرح و در این خصوص اطلاع‌رسانی شود.

قاضی‌زاده هاشمی از زنجان به عنوان استانی که مهد عارفان و شهدای برجسته است، یاد کرد و ادامه داد: خوشبختانه زنجان با مشکلات کمتری در حوزه ایثارگران مواجه است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با اشاره به جنایاتی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی در حال انجام است، گفت: مردم غزه امروز با دستان خالی در حال مبارزه با رژیم تا دندان مسلح هستند که بی‌شک این فرهنگ برخاسته از فرهنگ انقلاب اسلامی است.

عباس برزگر سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در ادامه این دیدار با یادآوری برگزاری طرح سپاس در استان زنجان که با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان انجام می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم این سفر زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات حوزه ایثارگران استان شود.

دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های ایثارگران، ادای احترام به مقام شامخ شهدای زنجان، حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و در نهایت حضور در جمع دانشجویان، از برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در سفر به زنجان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha