کد خبر 225086
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

قرارگاه‌های منطقه‌ای در مواقع بحرانی خدمت‌رسانی را تسریع می‌کند

قرارگاه‌های منطقه‌ای در مواقع بحرانی خدمت‌رسانی را تسریع می‌کند

استاندار خراسان شمالی گفت: کمک به تجهیز قرارگاه‌های منطقه‌ای با هدف خدمات‌دهی سریع و بهتر به مردم در مواقع بحران در دستور کار است.

به گزارش گروه استانی حیات، محمدرضا حسین‌نژاد عصر پنج‌شنبه در کارگروه سازندگی خراسان شمالی که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با کار جهادی و نگاه ویژه محرومیت‌ها و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف دنبال و رفع خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: امروز تفاهم نامه‌ای برای محرومیت‌زدایی استان در حوزه‌های مختلف نظیر تأمین آب شرب، مسکن، راه و سایر موارد با بسیج سازندگی امضا شد.

وی در ادامه افزود: با پیگیری و کار جهادی مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران سریع‌تر بند به بند موضوعات این تفاهم‌نامه به قرارداد تبدیل شود و شروع اقدامات محرومیت‌زدایی انجام شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه خدمت به مردم اولویت اصلی است، گفت: از راه‌اندازی قرارگاه‌های منطقه‌ای محرومیت‌زدایی در استان استقبال می‌کنیم تا با فعالیت این قرارگاه‌ها، محرومیت در استان کاسته شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در استان در کنار محرومیت‌های موجود، به لحاظ وضعیت توپوگرافی، هر ساله آسیب‌ها و حوادث متعددی را شاهد هستیم، تصریح کرد: در این راستا با کمک به تجهیز قرارگاه‌های منطقه‌ای در مواقع بحران خدمات‌دهی بهتری به مردم ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha