کد خبر 225085
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

با حضور معاون رئیس جمهور؛

آیین تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز صنعت هسته‌ای برگزار شد

آیین تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز صنعت هسته‌ای برگزار شد

آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز صنعت هسته‌ای در آستانه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، معاونان و مدیران ارشد این سازمان و خانواده دانش آموزان ممتاز برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز صنعت هسته‌ای در آستانه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، معاونان و مدیران ارشد این سازمان و خانواده دانش آموزان ممتاز برگزار شد.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این آیین گفت: ملت ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و اکنون با هدایت های رهبری معظم انقلاب اسلامی، تصمیم گرفته است با استقلال و بدون وابستگی در مسیر پیشرفت حرکت کند.

وی افزود: کشور ما به دلیل قرار گرفتن در موقعیت سوق‌الجیشی با تحریم‌ها، تهدید ها و فشارهای فروان بین‌المللی مواجه شده و دشمنان برای دستیابی به اهداف خود،  به دنبال از بین ب دن فرهنگ و تمدن ایران و در این راه، امید و خودباوری نسل جوان را نشانه گرفته‌اند.

اسلامی ادامه داد: نوجوانان، جوانان و به‌ویژه دانش‌ آموزان باید بدانند که کشورهای غارتگر و به‌ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال غارتگری و منفعت طلبی خود هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha