کد خبر 225009
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

سردار رادان:

وضعیت امنیت کشور با وجود توطئه‌های دشمنان مطلوب است

وضعیت امنیت کشور با وجود توطئه‌های دشمنان مطلوب است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: عوامل ضد انقلاب در داخل و خارج کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما وضعیت امنیت کشور عالی است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز با استقبال استاندار مرکزی و جمعی از مسوولین استان وارد اراک شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به اراک با آیت‌الله قربان‌علی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار رادان در این دیدار گفت: وضعیت امنیت کشور را  با وجود توطئه‌های دشمنان مطلوب می‌بینم.

وی افزود: عوامل ضدانقلاب در داخل و خارج کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما  وضعیت امنیت کشور  عالی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان انقلاب همواره تلاش می‌کنند در کشور ناامنی ایجاد کنند، اما ما با وجود مرزبانان غیور و  با حضور سبز پوشان دلاور نیروی انتظامی مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم کرده‌ایم.

سردار رادان گفت: سپاه پاسداران هم در این منطقه حضور جدی دارد و همکاری بسیار خوبی بین نیروهای سپاه با نیروی انتظامی وجود دارد.

وی  بیان کرد: ما نباید شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی ماموران پلیس فراموش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حوزه امنیت و انتظام حوزه گسترده و سخت و پیچیده است، اظهار کرد: مدیریت هرچه بهتر این حوزه نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت جوانان انقلابی است.

نیروهای خدوم نیروی انتظامی با شجاعت بی‌مثال در برهه‌های حساس انقلاب ایستادند

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: نیروهای خدوم نیروی انتظامی با شجاعت بی‌مثال در برهه‌های حساس انقلاب ایستادند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

آیت‌الله دری نجف آبادی تاکید کرد: نیروی انتظامی در تربیت نیروهای جوان مومن و انقلابی  و با انگیزه جهادی در برقراری امنیت بکوشد.

برگزاری یادواره ۲۱۸ شهید انتظامی استان

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سخنرانی در یادواره ۲۱۸ شهید انتظامی استان، حضور در ستاد فراجا و شرکت در چند جلسه از جمله برنامه‌های سردار رادان در این سفر یک روزه به استان مرکزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha