کد خبر 225002
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

قیمت نخستین خودروی برقی مونتاژی در ایران اعلام شد

قیمت نخستین خودروی برقی مونتاژی در ایران اعلام شد

شرکت نبکا در حالی به‌ طور رسمی از اسکای ول ET۵ رونمایی کرد که این خودرو موفق شده که عنوان نخستین خودروی برقی ایران را کسب کند؛ اما آیا خودرو قیمت گذاری شده است؟

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ اولین کراس‌اوور تمام برقی و مونتاژی ایران دو شب پیش معرفی شد و به‌ زودی در دسترس عموم قرار می گیرد؛ اما این خودرو که عنوان اولین خودروی برقی ایرانی را با خود یدک می کشد، به چه قیمتی فروخته خواهد شد؟ 

اسکای ول (Skywell) ET۵ یا همان اسکای‌ورث (Skyworth) EV۶ اولین کراس‌اوور تمام الکتریکی مونتاژی در داخل کشور است که توسط یک شرکت داخلی مونتاژ خواهد شد.

قیمت این خودرو در یک مراسم رسمی، ۲.۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد.

امکانات اولین خودروی برقی ایرانی 

دوشنبه شب و در جریان یک مراسم رسمی، شرکت نبکا به‌طور رسمی از اسکای ول ET۵ رونمایی کرد. این خودرو یک کراس‌اوور الکتریکی چینی است که توسط جوینت ونچر کرمان موتور و گروه مپنا به بازار ایران عرضه می‌شود.

این جوینت ونچر به‌صورت کوتاه نبکا نامیده می‌شود. تا این لحظه کراس‌اوور اسکای ول موفق شده است عنوان نخستین خودروی برقی ایران را کسب کند. قیمت اسکای ول ET۵ از سوی نبکا معادل دو میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در شب رونمایی، شرایط فروش این خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه اعلام شد. به تمامی خریداران سری اول کراس‌اوور اسکای ول، یک دستگاه شارژر وال باکس نیز اهدا خواهد شد!

پویا سالاری، مدیرعامل شرکت خودرو برقی نبکا نیز در مراسم رونمایی از خودرو نبکا TU۵ قیمت این خودرو برقی را ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

به گزارش «حیات»، فروش این خودرو با پیش پرداخت ۵۰ درصدی معادل یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان آغاز شده و خودرو تا ۹۰ روز آینده تحویل خریداران خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha