کد خبر 224995
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و در دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. پرسپولیس در شرایطی به مصاف این تیم خواهد رفت که به واسطه تساوی مقابل ملوان انزلی در هفته هشتم رقابت‌ها صدر جدول را به استقلال واگذار کرده و به دنبال جبران مافات در بازی امروز است.

سرخپوشان در این بازی هم مثل هفته‌های اخیر با مشکل مصدومیت تعدادی از نفراتشان مواجه هستند و دست گل‌محمدی در چینش بازیکنان در برخی از پست‌ها بسته است.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه علیرضا بیرانوند ایفای نقش خواهد کرد و به دنبال ثبت یک کلین شیت دیگر در این دیدار خواهد بود. در خط دفاع هم با توجه به مصدومیت بدی که برای پورعلی‌گنجی رخ داده و دوری طولانی مدت وی از میادین، فعلاً زوج کنعانی‌زادگان و گولسیانی را در مرکز خط دفاعی در کنار سرخپوشان خواهیم دید. در سمت راست وحدت هنانوف مثل دیدارهای اخیر به میدان خواهد رفت چرا که مهدی ترابی هنوز آمادگی کامل برای بازی را ندارد و بعید است یحیی گل‌محمدی روی او ریسک کند و بخواهد او را به ترکیب اضافه کند. بنابراین با چینشی مشابه هفته قبل مواجه هستیم.

در سمت چپ احتمالاً با حضور علی نعمتی مواجه هستیم که داغدار هم هست. در خط هافبک و در شرایط مصدومیت میلاد سرلک مثل هفته‌های اخیر مسعود ریگی را در مرکز میدان به عنوان هافبک دفاعی می‌بیند. یک خط جلوتر سروش رفیعی هافبک بازیساز پرسپولیس است و در سمت چپ و راست هم مثل هفته‌های اخیر دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان هافبک راست و یک خط جلوتر از پست تخصصی خودش ایفای نقش خواهد کرد و سمت دیگر میدان در اختیار سعید صادقی است که جور مصدومیت ترابی را خواهد کشید.

محمد عمری به عنوان مهاجم سایه جور نبود وحید امیری را می‌کشد و شهاب زاهدی هم مهاجم نوک سرخپوشان در تقابل سخت و حساس امروز است که باید دید با یک بازی وقفه در گلزنی دوباره روی نوار بازی‌های خوبش که مقابل پیکان و گل گهر از او دیدیم برمی‌گردد یا نه.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی،محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha