کد خبر 224871
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

کریمیان بیان کرد؛

آموزش مردم سالاری دینی و مشارکت جویی دانش آموزان با شرکت در انتخابات دانش آموزی

آموزش مردم سالاری دینی و مشارکت جویی دانش آموزان با شرکت در انتخابات دانش آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: یکی از بهترین تمرین هایی که سالیان سال است در مدارس برگزار می شود همین انتخابات شوراهای دانش آموزی است، در واقع این انتخابات تمرین مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، ظهر امروز چهارشنبه دهم آبان ماه، آیین بیست و ششمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دبیرستان پسرانه دوره اول متوسط شهید کدخدایی واقع در منطقه ۱۱ برگزار شد. 

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: برای ورود به جامعه بهترین راه برای هر فرد مدرسه است. دانش آموزان به واسطه مدرسه مهارت خوب زندگی کردن را می آموزند.

 وی افزود: یکی از بهترین تمرین هایی که سالیان سال است در مدارس برگزار می شود همین انتخابات شوراهای دانش آموزی است، در واقع این انتخابات تمرین مردم سالاری دینی است. 

کریمیان مطرح کرد: امروز دموکراسی یکی از بهترین روش های حکومتداری است . دموکراسی دینی در ‌واقع شیوه نظام جمهوری اسلامی ایران است که امام راحل (ره) در سال ۵۷ آن را در کشور بنا نمود. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امروز دانش آموزان با شرکت در این انتخابات تمرین مردم سالاری دینی و مشارکت جویی را آموزش میبینند. امروز یک آغاز بسیار ارزشمندی است که دانش آموزان بتوانند مهارت ساخت آینده کشور را بیاموزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha