کد خبر 224796
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

همزمان با سفر رییس قوه قضاییه:

۳۲۰ زندانی در کرمان آزاد شدند

۳۲۰ زندانی در کرمان آزاد شدند

رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان ۲۴۵ مددجوی جرائم عمد دارای مجازات‌های سبک و نیز ۷۵ مددجوی جرائم غیرعمد با استفاده از کمک‌های مردمی و خیران، کمک‌های ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض‌الحسنه از زندان‌های این استان آزاد شدند.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: مجموع بدهی مددجویان جرائم غیرعمد آزاد شده یک هزار و ۶۹۹ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۷۱۸ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال از طریق گذشت شاکی حاصل شده است.

وی ضمن بیان اینکه توان پرداخت مددجویان جرائم غیرعمد نیز ۸۲۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بوده، بیان کرد: ۱۵۸ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز در این زمینه به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

رشد ۳۰ درصدی آزادی محکومان جرایم غیرعمد

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۹ نفر از محکومان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: هم اینک ۲۹۸ مددجوی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند.

حجت الاسلام حمیدی همچنین به برگزاری ۲۳ جشن گلریزان در استان کرمان طی سال جاری و رشد ۶۱ درصدی کمک‌ها اشاره و بیان کرد: در این جشن‌ها ۳۰۶ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال تعهد خیرات حاصل و تاکنون ۲۰۵ میلیارد ریال وصول تعهدات انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha