کد خبر 224756
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

اعلام ترکیب تیم های جودو نوجوانان و جوانان ایران

اعلام ترکیب تیم های جودو نوجوانان و جوانان ایران

فدراسیون جودو ترکیب تیم های جودو نوجوانان و جوانان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در هر دو گروه دختران و پسران اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، مسابقات جودو قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان آسیا طی روزهای ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد. با توجه به مشخص شدن زمان اعزام تیم ملی به این دوره از رقابت‌ها با تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی دختران و پسران، ترکیب نفرات اعزامی به این دوره از رقابت‌ها مشخص و اعلام شد.

بر همین اساس امیر محمد حسن نژاد، رضا چهارمحالی، متین عبادی، پویا علیجانی، حافظ ایزانلو، ابوالفضل محبی، علیرضا نیک سرشت و محمد مهدی مظلوم پهلوانی در رده سنی نوجوانان با هدایت امیر قاسمی نژاد و بهزاد وحدانی، امیرحسین ولی زاده، نیما خدابنده، سبحان قمی، الیاس پرهیزگار، محمد جواد محبی، امیرعباس چوپان، امیر پویا نوحی، محمدحسین یاقوتی و امیرعباس موحد با هدایت ایوب رستمی و مربی رضا غفاری در مسابقات قهرمانی آسیا روی تاتامی می‌روند.

در گروه دختران نیز سیده آناهیتا موسوی، سمیرا خاک خواه و مهشید صفری با هدایت سحر چغلوند در رده نوجوانان، عسل کلامی، هانیه عباس زاده، مریم پیمانی، راحیل مرادی در رده جوانان با هدایت معصومه جعفری به این رقابتها اعزام می‌شوند.

مصطفی کریمی رئیس سازمان تیم‌های ملی به عنوان سرپرست کاروان است. هادی کردی سرپرست تیم پسران و مریم بهاروند سرپرست تیم دختران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha