کد خبر 224728
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل:

۶۱ درصد بودجه عمومی دولت صرف واردات نهاده های دامی می شود

۶۱ درصد بودجه عمومی دولت صرف واردات نهاده های دامی می شود

 جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ۱۶ درصد بودجه عمومی دولت صرف واردات نهاده های دامی می شود، گفت: در حوزه جهادکشاورزی باید تحول و انقلاب رخ دهد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حمیدرضا خالدی ۹ آبان در کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان امروز به دنبال این هستند که مردم را تحریک کنند و در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

وی افزود: سلامت و فضای سایبری، امروز برای تحریک مردم و جامعه در دستور کار دشمنان قرار گرفته و در زمینه سلامت، بحث غذا که جامعه به صورت  صد درصد با آن ارتباط دارد، در اولویت آنهاست.

جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سند ملی امنیت غذایی در گذشته یک تعریف داشته و اکنون تعریف آن جدید شده است تصریح کرد: در سند امنیت غذایی که مجددا نوشته شده و ابلاغ می شود، مفاهیم جدیدی بکار برده شده و مواردی همچون امنیت، سلامت، کیفیت و ... موادغذایی را در بر می گیرد.

خالدی بیان کرد: راهبرد کلان پدافند غیرعامل در حوزه زیستی، حفاظت از سرمایه های ملی زیستی همچون انسان، دام و طیور، آبزیان، کشاورزی، منابع طبیعی و... در برابر تهدیدات است.

وی اضافه کرد: قانون جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور که ۱۱ شهریور سال جاری تصویب و ابلاغ شده وظیفه این سازمان را سنگین تر کرده و مصوبه پدافند غیرعامل برای تمام دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و دستگاه های پدافند غیرعامل، لازم الاجراست.

وی تاکید کرد: تاکید این سازمان در گذشته، بیشتر بر روی تهدیدها بود و اکنون بر روی تهدیدهایی است که توسط دشمن سلامت جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha