کد خبر 224685
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

وزیر کشور در گفتگو با «حیات»؛

همه کشورها با تحریم رژیم صهیونیستی از مردم غزه حمایت کنند + فیلم

همه کشورها با تحریم رژیم صهیونیستی از مردم غزه حمایت کنند + فیلم

وحیدی گفت: همه کشورها با اعمال فشار و تحریم کالاها، بستن سفارتخانه و اعمال فشارهای اقتصادی و دیپلماتیکی بر رژیم غاصب صهیونیستی، آنها را تحت فشار قرار دهند.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در حمایت از غزه گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و هست. درحال حاضر شرایط به گونه‌ای است که همه مردم دنیا باید از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کنند. در کشور ما حمایت های مردمی از مظلومین فلسطین به خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در همه جای دنیا مردم مسلمان و غیر مسلمان بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی به خیابان ها آمدند و نفرت خود را نسبت به این رژیم غاصب ابراز کردند. بنابراین نیاز است تا دولت ها از مردمشان حمایت کرده و وارد میدان دفاع از مظلومین شوند.  

وزیر کشور عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح در حوزه های سیاسی، دیپلماتیک، کمک رسانی و حمایت های معنوی در میدان است تا از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کند.

وحیدی با بیان اینکه نیاز است تا برای حمایت از مردم فلسطین جلساتی تشکیل شود، عنوان کرد: مردم ایران در حمایت همه جانبه از مردم بی دفاع فلسطین و هر گونه کمک به آنها اعلام آمادگی کرده‌ و ما در این خصوص در اوج خود هستیم. از این رو از سایر کشورها به دولت‌ها می خواهیم تا عملیاتی‌تر وارد میدان شوند. محکوم کردن رژیم صهیونیستی در حد ضعیف، کفایت کننده نیست. بنابراین دولتها باید در کنار ملت‌ها وارد صحنه شوند و این جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانشان را محکوم کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه کشورها با اعمال فشار و تحریم کالاها، بستن سفارتخانه و اعمال فشارهای اقتصادی و دیپلماتیکی بر رژیم غاصب صهیونیستی، آنها را تحت فشار قرار دهند.

وزیر کشور تاکید کرد: همه آزادیخواهان جهان با حمایت‌های معنوی، مادی، مالی و حقوقی از ملت فلسطین سبب پیروزی آنها خواهند شد. بنابراین کسانی که امروز از فلسطین حمایت نکنند، شرمنده این مردم بی دفاع خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha