کد خبر 224632
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

رویداد هنری "زیتون زخم خورده" در زنجان

رویداد هنری "زیتون زخم خورده" در زنجان

 رویداد هنری "زیتون زخم خورده" روز سه شنبه در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مظلومانه مردم بی‌دفاع فلسطین با حضور هنرمندان و دانشجویان رشته گرافیک در محل موزه کارخانه کبریت زنجان گشایش یافت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ رئیس حوزه هنری استان زنجان در حاشیه آیین گشایش این رویداد هنری افزود: این رخداد با هدف واکنش هنرمندانه هنرمندان تجسمی استان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و همچنین تولید آثار هنری در این موضوع و شناسایی و جذب هنرمندان توانمند رشته گرافیک و کاریکاتور در این زمینه برگزار شد.

امیر نعمتی اضافه کرد: در این رویداد که در قالب گرافیک و کاریکاتور برگزار می‌شود هنرمندان جوان زنجان به تولید و خلق آثاری در موضوعات و محورهای متعدد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین با زبان هنر می پردازند.

این مسوول ادامه داد: پیش از این، فراخوان این رویداد منتشر شد تا هنرمندان و علاقه مندان به شرکت در این رویداد بتوانند پنج نمونه اثر هنری خود را به آن ارسال کنند.

وی اظهار داشت: اساتید و داوران این رویداد نیز پس از بررسی رزومه‌ها و آثار متقاضیان، نفرات منتخب را تعیین کردند تا هنرمندان به صورت حضوری طی ۲ روز به خلق اثر بپردازند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان خاطر نشان کرد: آثار منتخب این رویداد علاوه بر عرضه و توزیع در فضای مجازی به صورت نمایشگاه خیابانی نیز در سطح شهر مورد بهره‌برداری و بازدید مردم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در این رویداد علاوه بر حضور اساتید استانی از حضور اساتید ملی نیز استفاده می شود، خاطر نشان کرد: در پایان این رویداد علاوه بر خرید و حمایت از آثار منتخب به سه اثر برگزیده، جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha