کد خبر 224544
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

کشف حدود یک تن مواد مخدر و ۲۶۰ میلیارد انواع کالای قاچاق در استان مرکزی

کشف حدود یک تن مواد مخدر و ۲۶۰ میلیارد انواع کالای قاچاق در استان مرکزی

 فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: حدود یک تن انواع مواد مخدر و ۲۶۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق ظرف یک ماه گذشته در استان کشف شده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار هادی رفیعی کیا در تشریح جزئیات عملکرد پلیس مرکزی در یک ماه گذشته و با اشاره به اولویت های ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور در امر مبارزه با سرقت ها و معتادان متجاهر و مواد مخدر و برنامه های پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر در این مدت، اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۹۷۹ کیلو و ۵۰۹ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۰۴۵ نفر در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر دستگیر و متهمان برای رسیدگی قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر مبارزه با سارقان به عنوان یکی از مطالبات مردمی از فراجا در حوزه امنیت اجتماعی افزود: پلیس در برنامه های اجرایی و عملیاتی خود در سالهای اخیر در زمینه پیشگیری از جرایم و مقابله با مجرمان به ویژه سارقان برنامه ریزی جامعی داشته و کشف ۹۶۱ فقره از سرقت ها و دستگیری ۵۵۲ نفر از سارقان بازخوردی دیگر از طرح های اثر بخش پلیس استان در مبارزه با سرقت طی یک ماه گذشته به شمار می رود.

سرداررفیعی کیا با اشاره به کاهش ۳۱ درصدی تصادفات فوتی در یک ماه گذشته در سطح استان گفت: در این مدت، ۵۸ نفر در سوانح مختلف رانندگی استان مرکزی جان خود را از دست داده اند که از این تعداد، ۴۷ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات برون شهری و ۱۱ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات درون شهری بوده اند.

 به نقل از پلیس، فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به طرح ریزی پلیس برای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا یادآور شد: در عملیات های ماه گذشته پلیس استان مرکزی ۲۶۰ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف، ۷۸ قاچاقچی کالا دستگیر و ۳۸ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha