کد خبر 224506
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

وزیر آموزش و پرورش:

نسل طوفان بساط رژیم صهیونیستی را برخواهد چید

نسل طوفان بساط رژیم صهیونیستی را برخواهد چید

وزیر آموزش و پرورش گفت: نسل طوفان بساط رژیم صهیونیست را برخواهد چید، ‌ما با صلح به دنیا پیام داریم و برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا می‌خواهیم دنیای بی‌اسراییل را به تصویر بکشیم و نشان دهیم اگر اسراییل نباشد چه می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ رضا مرادصحرایی صبح امروز در ‌ اجتماع 10 هزار نفری نسل طوفان‌ در تبریز با بیان اینکه ‌دانش‌آموزان ما یک حرف با تمام دنیا دارند و اینکه همواره در کنار مظلومان ایستاده‌اند و دفاع از مظلوم در ریشه ماست، اظهار داشت: امروز برخی کشورهای عربی شریک ظالمان هستند حال آن که کسی که ظلمی ببیند و پیام مظلومیت بشنود و کاری نکند مسلمان نیست‌.

وی با بیان اینکه  پیام دانش‌آموزان ایرانی به تمام کشورهای مسلمان این است که دانش‌آموزان‌تان را به میدان بیاورید تا مهیب « مرگ بر اسراییل » را فریاد بزنند، افزود: ما ایرانیان رهبر خود را دانش‌آموزی می‌بینیم که جانش را در راه دفاع از میهن فدا کرد. امروز شاهد و ناظر این همایش، معلمان شهید ما هستند که به جنگ کفر رفتند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه قوی ضامن ایران قوی است و باید هر چه داریم برای این فرزندان هزینه کنیم، تصریح کرد: امروز کودکان ما با عروسک‌های خود در این همایش حاضر شده‌اند؛ این کودکان می‌خواهند با عروسک‌های خود با کودکان غزه همدردی کنند.

وی با بیان اینکه این نسل نسل طوفان است نسل قاسم سلیمانی است که در یکایک دانش آموزان این کشور تکثیر شده است و اکنون 16 میلیون دانش‌آموز قاسم سلیمانی هستند، خاطرنشان کرد: نسل طوفان بساط استکبار را برخواهد چید، ‌ما با صلح به دنیا پیام داریم و برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا می‌خواهیم دنیای بی‌اسراییل را به تصویر بکشیم و نشان دهیم اگر اسراییل نباشد چه می‌شود.

صحرایی با اشاره به اینکه مردم غزه دل به این نسل بسته‌اند، از دانش آموزان حاضر خواست که مهربانی خود را با کودکان غزه به شراکت بگذارند. آمریکا، انگلیس ، آلمان و فرانسه که وجودشان بسته به وجود اسراییل است خود می دانند که اسراییل در حال نابودی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha