کد خبر 224479
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

آلومینیوم از پرسپولیس هم شکایت کرده است؟

آلومینیوم از پرسپولیس هم شکایت کرده است؟

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم مدعی شد شکایت آنها به جز استقلال شامل 5 باشگاه دیگر هم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه آلومینیوم اراک چند وقتی است که درگیر شکایت از باشگاه استقلال است و این موضوع را خصوصاً در مورد قرارداد گوستاوو بلانکوی آرژانتینی پیگیری می‌کند. این موضوع باعث شکل گیری چالشی میان دو باشگاه شد و از طرف استقلال هم اعتراضی به این رفتار باشگاه اراکی صورت گرفت که حالا باعث شده رجائیان، مدیرعامل باشگاه در این خصوص توضیحاتی ارائه دهد.

شکایت باشگاه آلومینیوم از استقلال به واسطه ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی و البته تردید در خصوص رعایت سقف بوده از سوی این باشگاه صورت گرفته بود که با واکنش مسئولان باشگاه تهرانی روبرو شد و حتی عنوان کردند که چرا توجهشان فقط به استقلال است و با سایر باشگاه‌ها و فعالیت مشکوکشان کاری ندارند.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با فارس در خصوص اینکه چون خبر شکایت از استقلال بعد از ثبت قرارداد بلانکو و مسابقه روز جمعه مطرح شد، تصور بر این بود که به خاطر اتفاقات مربوط به بازی بوده، گفت: البته بلانکو هم جزئی از همین پروسه است. شکایت ما دیروز ارائه شده اما حداقل 6 باشگاه شامل این داستان می‌شوند.

طی این صحبت‌ها اینطور به نظر می‌رسید که طرف شکایت باشگاه آلومینیوم به جز استقلال باشگاه‌های دیگری از جمله پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و تراکتور باشند که شبهاتی در خصوص رعایت سقف قرارداد در خصوص آنها وجود دارد. پیگیری‌های خبرنگار حیات از مسئولان باشگاه آلومینیوم در این خصوص نشان می‌دهد که در متن شکوائیه باشگاه این درخواست به این شکل مطرح شده: «کلیه باشگاه‌هایی که فعالیت مشکوک دارند مورد بررسی  قرار بگیرند، علی الخصوص استقلال». طبق این موضوع شکایت مستقیمی از سوی باشگاه آلومینیوم علیه باشگاه دیگری جز استقلال صورت نگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha