کد خبر 224457
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

اولین نشست دانش بنیان مسکن های سریع الساخت جهاد دانشگاهی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

اولین نشست دانش بنیان مسکن های سریع الساخت جهاد دانشگاهی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

رئیس سازمان تجاری سازی دانشگاه در نشست صبح امروز گفت: امید است همکاری بنیاد شهید در طرح اولین رویداد دانش بنیان ساخت سریع مسکن پایدار برای رفاه حال شهروندان و ایثارگران بهتر باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ شیخ سبط انصاری رییس سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی در نشست اولین رویداد دانش بنیان مسکن های سریع الساخت درخصوص فعالیت های که شکل گرفته است، گفت: جهاد دانشگاهی باارائه طرح های ازجمله طرح مشاغل خانگی برای زنان بد سرپرست یا بی سرپرست و کسب و کار فناورانه در سطح ملی همواره موفق عمل کرده است.

رئیس سازمان تجاری سازی دانشگاه از همکاری بنیاد شهید در طرح اولین رویداد دانش بنیان مسکن پایدار خبر داد و گفت: جای بسی امیدواری است که بتوانیم با همکاری بنیاد شهید در طرح اولین رویداد دانش بنیان ساخت سریع مسکن پایدار به نقطه ای دست پیدا کنیم که درحوزه مسکن برای رفاه حال شهروندان و ایثارگران بهتر باشد.                                                                                        

عادل مهری مدیرکل تشکل های شاهد و ایثارگر ضمن اشاره به روز بسیج دانش آموزی و و منفور دانستن رژیم کودک کش اسرائیل در ادامه ی این جلسه خاطرنشان کرد: جلسه بسیار خوبی درحوزه  حمایت از ایده های دانش بنیان تدارک دیده شده و ما در بنیاد شهید حمایت از ایده های جدید در حوزه ی مسکن  را اعلام نموده ایم و اولویت برای ما دربنیاد با ایده پردازان ایثارگر است .

مهری حمایت از ایثارگران را وظیفه خود دانست و گفت: وظیفه بنیاد شهید حمایت از ایده های دانش بنیان و هدفمند کردن ایده های ایثارگران در جهت رشد و پیش رفت کشور است .

او در ادامه افزود: قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران همیشه سعی  داشتند که فضای مناسبی را  برای طرح های پیشنهادی نخبگان ایثارگر طراحی کنند و همراه حمامی نخبگان باشند  و بیش از ده هزار نفر تا کنون در این حوزه فعالیت دارند که از ایثارگران عزیز کشورمان هستند .

محمودرضا شایسته دبیر برگزاری رویداد مسکن پایدار در پایان نشست امروز اعلام کرد؛ بیست و دوم آبان ماه نمایشگاهی در حوزه مسکن برگزار می شود و در بطن آن نمایشگاه منظره شهری را داریم به همراه پنل های آموزشی که مجموع این برنامه ها پربار تر میکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha