کد خبر 224455
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

«حیات» گزارش می‌دهد؛

تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر

تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم پیگیری شد و به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ لیگ برتر فوتبال ایران به پایان ایستگاه هشتم خودش رسید و تمامی بازی‌های این هفته از رقابت‌ها طی سه روز گذشته برگزار شد. در این هفته از رقابت‌ها استقلال توانست برتری سخت و خفیفی مقابل آلومینیوم کسب کند و در سوی دیگر دو مدعی عنوان قهرمانی یعنی سپاهان و پرسپولیس در تقابل با دو تیم شمالی لیگ برتر یعنی نساجی و ملوان تن به تساوی داده تا صدر جدول در پایان این هفته از مسابقات به استقلال برسد.

گل گهر سیرجان و هوادار یک تساوی پر گل با نتیجه 3 بر 3 رقم زدند و سه برتری مشابه یک گله از سوی شمس آذر، مس رفسنجان و ذوب آهن برابر فولاد، پیکان و تراکتور رقم خورد. دربی خوزستان میان صنعت نفت و استقلال اهواز هم با تساوی یک - یک به پایان رسید. بدین ترتیب تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور (شمس آذر)

گلر شمس آذر در این هفته از رقابت‌ها عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشت و با مهار ضربه پنالتی مقابل فولاد نقش اصلی را در برتری یک بر صفر مقابل فولاد ایفا کرد.

مدافع راست: نادر محمدی (ذوب آهن)

محمدی که به پرتاب دست‌های بلندش شناخته می‌شود در تقابل این هفته ذوب آهن مقابل تراکتور عملکرد دفاعی مناسبی داشت و اجازه نفوذ از جناح خودش را نداد و در یک پرتاب بلند هم فرصت خوبی برای هم تیمی‌هایش ایجاد کرد که می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند.

مدافع میانی: محمد دانشگر (سپاهان)

سپاهان نتیجه جالبی مقابل نساجی در هفته هشتم نداشت ولی محمد دانشگر مثل همیشه یک بازیکن کم اشتباه در ترکیب این تیم بود و جور خط حمله را هم با گل زنی روی پاس رامین رضاییان کشید تا تاثیرگذارترین بازیکن تیمش در این دیدار دشوار باشد.

مدافع میانی: آرمان اکوان (ملوان)

ملوان در هفته هشتم دست به کار بزرگی زد و توانست پرسپولیس را متوقف کند. آرمان اکوان در قلب خط دفاعی ملوان روز خوبی پشت سر گذاشت و به واسطه عملکرد دفاعی خوبش نماینده این تیم در این کلین شیت مهم و امتیاز خوبی بود که برابر مدافع عنوان قهرمانی کسب کردند.

مدافع چپ: محسن سفیدچقایی (هوادار)

در روز پر گلی که میان هوادار و گل گهر رقم خورد، محسن سفید چقایی در سمت چپ خط دفاعی هوادار توانست نفوذهای خوبی از جناح خودش داشته باشد که حاصل آن چند ارسال خوب بود که یکی از آنها تبدیل به گل شد تا تاثیر خودش را روی این بازی گذاشته باشد.

هافبک میانی: سعید مهدی (استقلال)

هافبک استقلال که این روزها قراردادش حسابی سرو صدا بپا کرده، تبدیل به یک بازیساز قهار در ترکیب تیمش شده و با پاس فوق العاده‌ای که برای آرمان رمضانی ارسال کرد تک گل سه امتیازی بازی با آلومینیوم را ساخت تا نقش پررنگی در این سه امتیاز برای تیمش داشته باشد.

هافبک هجومی: روبرتو تورس (گل گهر)

خرید اسپانیایی فصل جدید گل گهر که جزو گران‌ترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر هم محسوب می‌شود یک گل در بازی با هوادار به ثمر رساند و روی یک گل دیگر هم تاثیرگذار بود و یک بار دیگر هم می‌توانست گلزنی کند که با بدشانسی موقعیت خوبی را از دست داد. او یکی از خوب‌های هفته هشتم بود.

هافبک هجومی: محمدرضا عباسی (نساجی)

هافبک هجومی نساجی هم در برابر سپاهان توانست بازی خوبی از خودش به نمایش بگذارد. او با استفاده از تکنیک خودش چند بار به سمت دروازه سپاهان حمله کرد و موقعیت ایجاد کرد و پاس تک گل تیمش در این بازی را هم در اختیار محمدرضا آزادی قرار داده است.

مهاجم: سعید سحرخیزان (گل گهر)

پدیده فصل جدید گل گهر مقابل هوادار ستاره تیمش بود و دو گل از سه گل سیرجانی ها در این بازی را به ثمر رساند تا هم بهترین بازیکن تیمش و یکی از بهترین های هفته هشتم باشد. سحرخیزان عملکرد خوبی در فصل جاری در ترکیب تیمش تا اینجای کار داشته است.

مهاجم: امین قاسمی نژاد (هوادار)

مهاجم پا به سن گذاشته هوادار مقابل تیم سابقش گل کاشت و دو گل از سه گل هوادار توسط او به هدف نشست تا انگیزه بالایش برابر تیم سابق جواب دهد و در بین برترین‌های هفته هشتم قرار بگیرد. او می‌تواند ستاره این هفته هم لقب بگیرد.

مهاجم: آرمان رمضانی (استقلال)

مهاجم بلند قامت استقلال در بازی با آلومینیوم یک گل مهم را با ضربه سر به ثمر رساند تا در هفته‌ای که مدعیان دیگر امتیاز از دست دادند، استقلال از جهنمِ بازی با آلومینیوم با دست پر از زمین خارج شود و چه بسا این دو امتیاز در پایان فصل خیلی به کار استقلال بیاید.

سرمربی: مهدی تارتار (ملوان)

سرمربی ملوان با تیمش در این هفته از رقابت‌ها کار ارزشمندی انجام دادند و مقابل مدافع عنوان قهرمانی ایستادگی خوبی داشتند و اجازه ندادند پرسپولیس قدرتمند با 3 امتیاز از انزلی به تهران برگردد. نبرد ملوان مقابل پرسپولیس جانانه بود و حتی موقعیت گلزنی هم برابر این تیم داشتند.

تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha