کد خبر 224439
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

معاون استاندار تهران:

مترو اسلامشهر از پروژه‌های فاخر و ارزشمند حمل و نقل شهری به شمار می‌رود

مترو اسلامشهر از پروژه‌های فاخر و ارزشمند حمل و نقل شهری به شمار می‌رود

معاون امور عمرانی استاندار تهران در بازدید از پروژه مترو اسلامشهر، این پروژه را در شمار پروژه‌های فاخر و ارزشمند حمل و نقل شهری خواند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران صبح امروز در سومین نشست شهرداران استان تهران در بازدید از پروژه مترو اسلامشهر، اظهار داشت: مترو اسلامشهر یکی از پروژه‌های فاخر و ارزشمند حمل و نقل شهری به شمار می‌رود که با وجود اینکه بیش از دو هزار میلیارد تومان شهرداری برای این خط مترو و ایستگاه میدان نماز هزینه کرده خوشبختانه با استفاده از تکنولوژی‌های نوین در امر طراحی، محاسبه و اجرا و استفاده از روش BIM، این سازه طراحی و در حال اجراست.
 
 وی ادامه داد: همه توان مسئولین شهری اعم از فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این است که این پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد و هم اکنون حفاری تونل مترو به میدان نماز رسیده است که در آینده ای نزدیک با حضور استاندار به بهره‌برداری خواهد رسید و باقیمانده کار به سرعت و با جدیت در حال انجام است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: این پروژه خوشبختانه هیچگونه بدهی مالی به مشاور یا پیمانکار پروژه ندارد و با توان و پشتکاری که هم از شهردار و هم از اعضای شورای اسلامی شهر سراغ داریم همه توان خود را بر این گذاشته‌اند که با کسب درآمد از سطح شهر بتوانند منابع مالی این پروژه را تامین کنند و به قولی که به شهروندان داده‌اند جامه عمل بپوشانند.
 
غراوی سپس گفت: باید سعی کنیم بعد از تکمیل خط مترو و ریل گذاری و تکمیل ایستگاه، به دنبال تکمیل تاسیسات به خصوص سیگنالینگ و افزودن ناوگانی که باید به این خط اضافه شوند تا شهروندان به راحتی به ایستگاه آزادگان دسترسی پیدا کنند باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha