کد خبر 224328
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد؛

برگزاری رویداد مدرسه‌ای نوجهان در ۲۰ هزار مدرسه سراسر کشور 

برگزاری رویداد مدرسه‌ای نوجهان در ۲۰ هزار مدرسه سراسر کشور 

حسینی گفت: رویداد مدرسه‌ای نوجهان امروز در ۲۰ هزار مدرسه سراسر کشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در رویداد مدرسه‌ای نوجهان که صبح امروز ۷ آبان ماه برگزار شد اظهار کرد: امروز در ۲۰ هزار مدرسه سراسر کشور این رویداد اجرا می‌شود و امید است دانش آموزان و نوجوانان به آینده و جهانی که بهتر از جهان امروز باشد فکر کنند.

وی با بیان اینکه باید عزم، اراده ‌و همت والایی در بین نوجوانان وجود داشته باشد افزود: باید افق دید انسان وسیع باشد و همین روزها دیدید که جانبازان و معلولان ما در مسابقات پاراآسیایی مقام دوم را برای اولین بار کسب کردند. 

حسینی با اشاره به اینکه برای رقابت باید شب و روز تلاش کرد ونوجوانان ما باید با تلاش بیشتر به فکر آینده باشند ادامه داد: زمانی در همین کشور اکر یک وزیر می‌خواست جا به جا شود، باید از امریکا اذن و اجازه میگرفت، اما امروز اقتدار جمهوری اسلامی را می‌توان مشاهده کرد که به کجا رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا خداوند به ما کمک کند گفت: ما سختی‌های زیادی نظیر جنگ ۸ ساله، تحریم‌ها و … را داشته‌ایم، اما امروز با اقتدار ایستاده‌ایم. ببینید اسرائیل به چه وضعی افتاده و ۷۵ سال است که فلسطینیان مورد آزار رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و امروز فلسطین در مقابل اسرائیل ایستاده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امریکا رو به افول هست و امروز شاهد هستیم که بسیای از برنامه‌های امریکا در منطقه به سرانجام نرسیده و هیمنه آن‌ها فروپاشیده است.

حسینی با اشاره به اینکه انسان با علم و فناوری می‌تواند قدرتمند شود گفت: امروز محصولاتی توسط شرکت‌های دانش بنیان ما تولید می‌شود که شرکت‌های بزرگ دنیا متقاضی خرید آن‌ها هستند و گام‌های بلندی در زمینه علم و فناوری برداشته شده.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha