کد خبر 224155
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

سردار فدا:

طوفان الاقصی ثابت کرد اسرائیل پوشالی، ناتوان و شکست پذیر است

طوفان الاقصی ثابت کرد اسرائیل پوشالی، ناتوان و شکست پذیر است

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: طوفان الاقصی در همه ابعاد هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را خدشه دار کرد و این عملیات ثابت کرد اسرائیل پوشالی، ناتوان و شکست پذیر است.

به گزارش گروه استانی حیات، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به حوادث شب گذشته در غزه اظهارداشت: دوران و شرایط سختی است، اتفاقاتی دارد در جهان رقم می خورد و مسایلی که دارد پدید می آید دل آدم به درد می‌آید مسایلی که داریم می بینیم و اتفاقاتی که دارد می افتد بی‌سابقه است قتل و کشتار، وحشیگری، خانه، آب، برق، اینترنت و همه چیز را دارند می بندند تا جایی که وقتی از مردم فلسطین می پرسند در آینده می خواهید چکاره بشوید؟ می گویند ما بزرگ نمی شویم.

وی افزود: ضربه و اتفاقاتی که به نام طوفان الاقصی در منطقه فلسطین افتاد چنان برای رژیم صهیونیستی سنگین، حجیم و فراگیر است که همه جهان غرب برای کمک به رژیم صهیونیستی آمده است تا نگذارند دیوار رژیم صهیونیستی فرو بشکند، سابقه ندارد رئیس جمهور آمریکا بیاید در کمیته امنیتی یک کشور شرکت کند وزیر امورخارجه اش بیاید در منطقه برای انگلیس، آلمان، فرانسه و برای تمام کشورهای اروپایی نقش تعریف کند و همه را پشتوانه حمایت از رژیم صهیونیستی قرار بدهند.

فدا با طرح این سوال که چرا گروه های فلسطینی این عملیات را انجام دادند؟ به تشریح آن پرداخت و گفت: بدست نیاوردن نتیجه در پشت میز مذاکره، درک اسلام ناب زیرا در ۴۰ سال قبل از انقلاب هرچه مبارزه کردند به جایی نرسیدند وقتی آمدند به سمت اسلام ناب به اینجا رسیدند، آشنایی با انقلاب اسلامی وقتی انقلاب، ایستادگی، مقاومت، امام و حضرت آقا را شناختند آشنایی شان زیاد شد، ظرفیتی را ایجاد و ثابت کردند ایستادگی و مقاومت جواب می دهد و الگوگیری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی چهار عامل انجام عملیات طوفان الاقصی بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی در همه ابعاد هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را خدشه دار کرد، موسسین رژیم صهیونیستی گفته بودند ما هر وقت قدرت بازدارنگی‌مان کاهش پیدا کرد نابودی ما قطعی است و این عملیات ثابت کرد اسرائیل پوشالی، ناتوان و شکست پذیر است.

وی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها می گفتند ما پنجمین ارتش مجهز دنیا هستیم، بر همه چیز احاطه داریم هر جنبنده ای بجنبد کنترل می کنیم، با همه این‌ها این عملیات در عین غافلگیری انجام و سامانه گنبد آهنین و تجهیزات مراقبتی و الکترونیک قطع شد.

فدا با بیان اینکه غزه ای که تا سال ۲۰۰۵  رژیم صهیونیستی در آن حضور داشت و آریل شارون گفت این یک باریکه است، تلفات می‌دهیم لازم نیست نگه داریم با محاصره کاری می‌کنیم که یا همه از اینجا کوچ کنند و بروند یا قتل عام بشوند افزود: امروز غزه سپر جهان اسلام شده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌ها از حملات رژیم صهیونیستی در ۷۰ سال گذشته به عنوان آقا بالا سر برای ماست مالی کردن و تحمیل تمام توافقات به مردم فلسطین بود اما امروز شرایطی پیش آمده که آمریکایی ها بی پروا و عریان برای دفاع از رژیم صهیونیستی در صحنه آمده اند.

وی در پایان با بیان اینکه تزلزل رژیم صهیونیستی از چهار سال گذشته رقم خورده است، گفت: جبهه مقاومت اعتماد به نفس پیدا کرده و شعار ما می توانیم را رقم زده است و ان شاءالله اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha