کد خبر 224064
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان با حضور فرمانده کل سپاه

 برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان با حضور فرمانده کل سپاه

کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان با حضور فرمانده کل سپاه در خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش گروه استانی حیات،کنگره ملی شش هزار و 555 شهید لرستان با حضور فرمانده کل سپاه، خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولان این استان در دهکده مقاومت در حال برگزاری است.

لرستان دارای شش هزار و 555 شهید، 18 هزار و 377 جانباز، 900 آزاده، 123 هزار و 502 رزمنده و 187 شهید جاویدالاثر است و شش اجلاسیه شهدای روحانی، شهدای عشایر، شهدای زن، شهدای جاویدالاثر و شهدای فرهنگی و دانش‌آموز پیش از برگزاری کنگره ملی شهدا در این استان برگزار شده‌است.

دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی 6555 لرستان سوم آبان‌ماه 1402 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، خطاب به دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهیدان لرستان، جریان‌سازی فکری و عملی برای انتقال میراث ارزشمند نسل‌های گذشته به نسل جوان امروز را هدف اصلی کنگره‌های تجلیل از شهدا برشمردند.

برگزاری هزار و 806 یادواره شهدا، دسترسی به زیارت مزار شهدا به‌صورت مجازی، برگزاری دو جشنواره تولید محتوای دیجیتال، 20 قسمت پویانمایی، 15 پویش مجازی، 14 هزار دقیقه برنامه و مستند رادیویی در حوزه ایثار و شهادت ازجمله برنامه‌های انجام‌شده ویژه گرامیداشت شهدا در لرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha