کد خبر 223980
۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

پدر شهید گرانقدر آرمان علی وردی در گفتگو با «حیات»:

آرمان به اعتقاداتش پایبند بود/ امیدواریم جوانان نیز به آرمان های آرمان برسند +فیلم

آرمان به اعتقاداتش پایبند بود/ امیدواریم جوانان نیز به آرمان های آرمان برسند +فیلم

پدر آرمان علی وردی گفت: بر حسب اعتقاداتی که دارد به رهبر خود، امام حسین و حضرت علی (ع) توهین نمی کند و به اعتقادات خود پایبند بود.

عزت الله علی وردی پدر شهید گرانقدر آرمان علی وردی در گفتگو با حیات؛ گفت: ما  تولد ۲۲ سالگی آرمان را ندیدیم ولی در عوض پرپر شدن رویش فرزندمان را دیدیم زمانیکه از کوله ارمان کتاب هایش دراوردند و دیدند که او طلبه است بیشتر کتکش زدند

وی افزود: در مراسماتی که برای آرمان برگزار میشود فیلم هایی از او پخش میکنند که ما طاقت دیدن تمامی فیلم ها را نداریم افرادی که فیلم ارمان را موقع کتک زدنش گرفته و پخش کردند بیشتر سبب رسوایی خودشان شد.

پدر آرمان علی‌وردی خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان با دیدن این فیلم ، مظلومیت آرمان را در چشمانش دیدند که چگونه یک جوان ۲۱ ساله زیر دست و پای ده ها نفر کتک میخورد ولی بر حسب اعتقاداتی که دارد به رهبر خود، امام حسین و حضرت علی (ع) توهین نمی کند و به اعتقادات خود پایبند بود

عزت الله علی وردی با بیان اینکه ارمان جوانی پاک بود که در کارهای جهادی فعال بود افزود: در یک سال گذشته مردم عزیز، محبت شان را به ما ثابت کروند و ما نیز از آنها سپاسگزاریم. ارمان، آرمان ایران شد و امیدواریم جوانان نیز به آرمان های آرمان برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha