کد خبر 223894
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

قاضی زاده هاشمی:

جوانان ما از شهید آرمان الگو بگیرند/ نحوه شهادت شهید آرمان قابل مقایسه با شهید حججی است

جوانان ما از شهید آرمان الگو بگیرند/ نحوه شهادت شهید آرمان قابل مقایسه با شهید حججی است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه انشالله جوانان ما از شهید آرمان الگو بگیرند، گفت: اگر کسی شهدا را درست بشناسد هیچ وقت در زندگی به مشکل نخواهد خورد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز پنجشنبه 4 آبان ماه، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سالروز شهادت شهید آرمان علی وردی به دیدار این خانواده شهید امنیت رفت.‌

قاضی زاده هاشمی در دیدار با این خانواده شهید گفت: شخصیت و نحوه شهادت شهید آرمان علی وردی قابل مقایسه با شهید حججی است. 

وی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید حججی بیان کرد: همان دشمنانی که این پرسش ها را در ذهن مردم تداعی کردند که چرا مدافعین حرم باید برای جنگ عازم عراق و سوریه شوند با انتشار تصاویری از نحوه شهادت وحشیانه این شهید مظلومیت شهدا را به جهان مخابره کردند. 

معاون رییس جمهور افزود: خداوند در قصه شهید آرمان چهره واقعی دشمن را نشان داد. مظلومیت های شهید آرمان و امثالهم بسیار است. 

وی ادامه داد: میدانیم که در این یکسال ایام برای شما سخت سپری شده است. در حقیقت این دشواری ها بهای مومنان در طول تاریخ است و این شهدا بودند که توانستند این پرچم را همچنان باپرجا نگاه داشته و به اهتزاز درآورند. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این ماموریت از جانب پروردگار به شهید آرمان داده شد که این انتخاب نشانه شخصیت ممتاز شهید و تزکیه نفس او است. در حقیقت هرکسی به این مقام نخواهد رسید. 

جوانان ما از شهید آرمان الگو بگیرند/ نحوه شهادت شهید آرمان قابل مقایسه با شهید حججی است

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ما شهدای بسیاری را داریم اما آگاهی برخی آنان بسیار ویژه است. شهید آرمان با جهادی که انجام داد پرچم دار شهدا شده است که این موضوع نشان دهنده لقمه حلال پدر و تربیت صحیح مادر است.  

وی با بیان اینکه انشالله جوانان ما از شهید آرمان الگو بگیرند، افزود: طبق فرمایش حضرت امام(ره)، جنگ مدرسه انسان سازی است.شاید ظاهرش خشن و شهادت باشد اما در بطن بسیاری را تربیت می کند. 

معاون رییس جمهور بیان کرد: در این دو سال که در خدمت خانواده شهدا هستم دریافتم که شهدا زنده اند و از خانواده هایشان دستگیری می کنند. 

وی ادامه داد: اگر کسی شهدا را درست بشناسد هیچ وقت در زندگی به مشکل نخواهد خورد. 

قاضی زاده هاشمی گفت: حضرت آقا در دیدار با خانواده شهدا بیان کردند همانگونه که اهل بیت امام حسین (ع) پیام را به عالمیان مخابره کردند خانواده شهدا نیز باید پیام شهدا را به گوش جامعه برسانند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha