کد خبر 223867
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

ویژه برنامه «نقل و نقل» به مناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی صدرزاده

ویژه برنامه «نقل و نقل» به مناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی صدرزاده

برنامه «نقل و نقل» به مناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی صدرزاده، پنجشنبه چهارم آبان روانه آنتن می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ این برنامه که یک دورهمی صمیمانه به میزبانی و اجرای حامد عسکری است، به مناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی صدرزاده میزبان پدر، استاد و همرزم این شهید بزرگوار خواهد بود.
در این برنامه از محمد صدرزاده (پدر شهید بزرگوار)، خدایار بهرامی (استاد شهید صدرزاده) و رضا سلمانی (جانباز و همرزم شهید صدرزاده) دعوت شده است تا در یک دورهمی صمیمانه با حامد عسکری درخصوص زوایای مختلف شخصیتی و رفتاری این شهید بزرگوار به گفت‌وگو بنشینند.

شهید مصطفی صدرزاده با نام جهادی «سیدابراهیم» متولد 19 شهریور 1365 در شهرستان شوشتر استان خوزستان بود که تا 11 سالگی و سالهای جنگ در اهواز زندگی می کرد و سپس در کهنز شهریار به زندگی خود ادامه داد. او از ارادتمندان حضرت ابوالفضل العباس(ع) بود و سرانجام در سن 29 سالگی و ظهر روز تاسوعا مقارن با اول آبان سال 1394 در عملیات محرم حومه حلب سوریه به آرزوی خود یعنی شهادت در راه خدا رسید و به دیدار معبود شتافت و در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار آرام گرفت. از این شهید بزرگوار دختری به نام فاطمه و پسری به نام محمدعلی به یادگار مانده است.

برنامه «نَقل و نُقل» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، سردبیری و کارگردانی علیرضا کاردان امین و اجرای حامد عسکری است که هفتمین قسمت آن به مناسبت سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، پنجشنبه چهارم آبان ساعت 22:10 روانه آنتن خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha