کد خبر 223781
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در گفتگو با «حیات»:

قدس شریف به زودی آزاد می‌شود/ حمایت از زنان و کودکان فلسطین واجب است +فیلم

قدس شریف به زودی آزاد می‌شود/ حمایت از زنان و کودکان فلسطین واجب است +فیلم

حجت الاسلام آقاجان پور گفت: به زودی قدس شریف آزاد می‌شود، در قدس شریف حاضر می‌شویم و پشت سر امام خامنه ای نماز می‌گذاریم.

حجت الاسلام آقاجان پور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز دنیا شاهد درد و رنجی که کودکان غزه می‌کشند است امروز دنیا شاهد است که ظالمان و جنایتکاران، جنایت‌های بسیاری را بر علیه مردم مظلوم ، زنان و کودکان غزه اعمال می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز کودکان در غزه قطعه قطعه شدند و و ناله آنها بلند شد که ای مسلمانان به داد ما برسید، امروز اگر کسی این فریادها را بشنود و پاسخ ندهد طبق فرمایشات پیغمبر اسلام که می فرمایند: اگر کسی فریاد مظلویت مسلمانی را بشنود و پاسخی ندهد مسلمان نیست.

حجت الاسلام آقاجان پورعنوان کرد: امروز برای امت اسلامی روز حمایت است، حمایت از زنان و کودکان فلسطین واجب است و سکوت و بی‌تفاوتی گناه بزرگ و نابخشودنی است به هر شکلی که می‌توانیم باید از جنایات این مستکبران اعلام برائت کرده و باید مردمی که زیر گلوله‌های دشمن هستند را یاری کنیم.

 تماس‌های زیادی مبنی بر اعلام آمادگی برای حضور در غزه داریم تا از این مردم مظلوم حمایت کنیم

آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: همچنان که خداوند متعال وعده داد ظالمان و مستکبران و سران نظام سلطه بینیشان بر خاک مظلت مالیده شده و به زودی قدس شریف آزاد می‌شود در قدس شریف حاضر می‌شویم و پشت سر امام خامنه ای نماز می‌گذاریم، آن روزی نزدیک است و انشالله ملت مردم فلسطین بر ظالمان و جنایتکاران پیروز شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha