کد خبر 223667
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

استاندار تهران:

سیاست دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات مردم راهگشا است

سیاست دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات مردم راهگشا است

 استاندار تهران گفت: سیاست دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات مردم راهگشا است؛ چراکه صدای مردم باید شنیده شود تا مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ علیرضا فخاری شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه ملاقات مردمی با اشاره به اهداف این جلسه اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های دوره‌ای رسیدگی به مشکلات مردم، جلساتی در سطح استان با حضور مسئولان ذی‌ربط تشکیل می‌شود تا ضمن رسیدگی به مشکلات، فراوانی و چندگانگی نیازمندی‌های مردم در حوزه‌های تخصصی احصا شود.

وی ادامه داد: محور اصلی ارتباط با مردم از طریق اداره کل بازرسی است که شهروندان می توانند از طریق سامانه سامد، مشکلات خود را مطرح کنند تا با هماهنگی استانداری، مشکلات مورد رسیدگی قرار گیرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها، برپایی میز خدمت در سایر دستگاه‌ها است که توسط اداره کل بازرسی مورد نظارت قرار می گیرد تا اقدامات در جهت رفع مشکلات مردم پیگیری شود.

جلسه ملاقات مردمی علیرضا فخاری استاندار تهران روز سه شنبه دوم آبان ماه و با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی و محمد علیمهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری به مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha