کد خبر 223573
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

شهید عباس رستمی نیاز به معرفی و چاپ کتاب ندارد (ویدیو)

شهید عباس رستمی نیاز به معرفی و چاپ کتاب ندارد (ویدیو)

برادر شهید عباس رستمی در خصوص چاپ کتاب «هنوز برادرم هست» توضیحاتی ارائه داد.

محمد رستمی، برادر شهید عباس رستمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص چگونگی چاپ کتاب «هنوز برادرم هست» با محوریت زندگی آن شهید والا مقام اظهار داشت: به نظرم شهید رستمی احتیاجی به نوشتن کتاب ندارد ولی لزوم چاپ کتاب‌های این چنینی این است که نسل جدید ما باید خاطرات شهدا را بخوانند که بدانند چطور زمینی بودند و آسمانی شدند، این نفرات باید به نسل جوان امروز معرفی شوند.

وی در مورد همکاری‌های صورت گرفته برای چاپ این کتاب افزود: به دلیل عدم شناخت نویسنده با ویژگی‌های شخصیتی شهید همه تلاش ما بر این بود که همه اطلاعات لازم را در اختیارش قرار دهیم تا خروجی این کار طوری باشد که حق مطلب ادا شود.

رستمی در مورد ویژگی بارز شهید هم توضیح داد: شهید به انقلاب و کشور وفادار بود و جانش را در راه این کشور و نظام فدا کرد. فداکاری ویژگی منحصر به فردی بود که در مورد ایشان می‌توان به عنوان یک شاخصه نام برد.

وی در پاسخ به اینکه این کتاب چقدر توانسته حق مطلب را در خصوص زندگی و خاطرات شهید ادا کند هم گفت: کتاب خوبی است ولی فکر می‌کنم می‌شود کارهای بیشتری هم انجام داد و بندهایی از کتاب تقویت شود، در خصوص ورزش کشتی او، در خصوص منطقه و شهادت او و سایر موارد می‌تواند برای چاپ‌های بعدی پربارتر باشد.

برادر شهید رستمی در مورد انتخاب نام «هنوز برادرم هست» برای این کتاب هم خاطرنشان کرد: اسم‌های مختلفی برای کتاب انتخاب شد ولی زیباترین نامی که پیشنهاد شده بود از نظر من همین اسم بود که انتشارات هم با آن موافقت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha