کد خبر 223563
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

سردار کشاورزی در گفتگو با «حیات»:

پهلوان‌های واقعی، امثال شهید رستمی بودند که باید به نسل جدید معرفی شوند (ویدیو)

پهلوان‌های واقعی، امثال شهید رستمی بودند که باید به نسل جدید معرفی شوند (ویدیو)

دوست و همرزم شهید عباس رستمی در مورد چاپ کتاب خاطرات او تحت عنوان «برادرم هنوز هست» توضیحاتی ارائه داد.

سردار کشاورزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص چاپ کتاب زندگینامه شهید عباس رستمی اظهار داشت: این کتاب با کمک فدراسیون کشتی و به همت بردار شهید به رشته نگارش در آمد و واقعاً هم نیاز بود که چنین اقدامی در خصوص شهید رستمی صورت بگیرد و ویژگی‌های اخلاقی او منتشر شود. افرادی که در این موضوع همراهی داشتند واقعاً کاری خدایی و در راه خدا انجام دادند.

وی افزود: شهید رستمی سرباز ارتش بود و هنوز خدمتش تمام نشده بود و مرخصی پایان دوره خودش را به حضور در بسیج و آمادگی برای اعزام اختصاص داد و به منطقه کردستان اعزام شد و روزی‌اش این بود که به شهادت برسد.

همرزم شهید رستمی در ادامه گفت: از اقدام فدراسیون کشتی و آقای دبیر تقدیر می‌کنم و امیدوارم معرفی شهدا و امثال شهید رستمی به چاپ کتاب ختم نشود و در خصوص این بزرگان فیلم و مستند و سریال ساخته شود و بهتر به نسل جدید شناسانده شوند چرا که این نفرات پهلوانان و قهرمانان واقعی هستند.

وی در مورد لزوم معرفی شهدا به نسل جدید عنوان کرد: نسل جدید خیلی تحت تاثیر فضای مجازی هستند و نیاز دارند که امثال شهید رستمی را بشناسند تا بدانند چه کسانی در این کشور وجود داشتند که در راه خدا و وطن رفتند و معرفی آنها لازم است.

سردار کشاورزی با انتقاد از سایر فدراسیون‌هایی که اقداماتی مشابه فدراسیون کشتی انجام نمی‌دهند هم عنوان کرد: من ندیدم سایر فدراسیون‌ها در معرفی شهدایشان اقدامی کنند و بهتر است همه فدراسیون‌ها کشتی را سرلوحه قرار داده و اقدامات این چنینی انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha