کد خبر 223522
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

دبیر: هرچه داریم از شهداء است و آن ها به ما نظر دارند

دبیر: هرچه داریم از شهداء است و آن ها به ما نظر دارند

رئیس فدراسیون کشتی در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات زندگی شهی عباس رستمی در خصوص لزوم معرفی شهدا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ صبح امروز و طی مراسمی در فدراسیون کشتی از کتاب  «هنوز برادرم هست» که روایتی است از سرگذشت و خاطرات شهید کشتی گیر عباس رستمی رونمایی شد. در این مراسم علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی و بستگان شهید رستمی و برخی از مسئولان فرهنگی کشور حضور داشتند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این جلسه گفت: ابتدا جا دارد بار دیگر اتفاقاتی را که در غزه و در محور مقاومت می‌بینیم و می‌شنویم را تسلیت بگویم. جنایاتی که صهیونیست ها انجام می دهند و کشتن بچه ها توسط آن ها را لازم نیست مسلمان باشی محکوم کنی بلکه هرکس انسان هم باشد آن را محکوم می کند. من نمی‌دانم اینها چطور موجوداتی هستند که انسانیت در آنها کشته شده و دست به چنین جنایاتی می‌زنند چرا که اگر انسانیت در وجود کسی باشد نمی‌تواند این اقدامات وحشیانه را انجام دهد.

وی در مورد چاپ کتاب شهدا گفت: این کار روزی ما است و امیدوارم که توفیق این را داشته باشیم که این روزی را از دست ندهیم. این یازدهمین کتابی است که توفیق داشتیم برای معرفی شهدا با زحمات دوستان به انتشار برسانیم و امیدوارم بازهم خدا این توفیق را بدهد تا چنین روندی ادامه پیدا کند. هرچقدر برای معرفی شهدا کار کنیم بازهم کم است.

دبیر اظهار داشت: اثر این کتاب ها را در آینده خواهیم دید و از گروه مستندسازی می خواهم که به چاپ و نگارش کتاب سرگذشت شهداء سرعت دهند. ما باید شهدا را به نسل جدید معرفی کنیم و آنها را به عنوان یک الگو ارائه دهیم. هر نهاد و دستگاهی باید در این زمینه شهدای مربوط به حوزه خودش را معرفی کند و این کار فقط نباید از سمت بنیاد شهید یا دستگاه‌های این چنینی صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: هرچه داریم از شهداء است و آن ها به ما نظر دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha