کد خبر 223448
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

پرسپولیس امروز سومین دیدار آسیایی خودش را مقابل استقلال تاجیکستان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز و در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت و در ورزشگاه آزادی تهران از حریف خود میزبانی خواهد کرد. 

سرخپوشان در این دیدار با توجه به نتیجه خوبی که برابر پیکان کسب کردند با روحیه بالایی وارد زمین خواهند شد و چند غایب ترکیب تیم در دیدار برابر حریف تهرانی هم به ترکیب باز خواهند گشت تا گل‌محمدی با ترکیب کامل‌تری تیمش را به میدان بفرستد. 

در دروازه که بدون شک شاهد حضور علیرضا بیرانوند هستیم که قصد دارد یک کلین شیت آسیایی به کارنامه خودش در این فصل اضافه کند و در این راه حسین کنعانی‌زادگان که در بازی قبل استراحت بازگشت از اردوی تیم ملی شامل حالش شده بود به وی کمک می‌کند. زوج کنعانی زادگان را در قلب خط دفاعی در این بازی برخلاف همیشه گئورگی گولسیانی تشکیل می‌دهد و در غیاب پورعلی گنجی مصدوم باید از این پس این زوج را در مرکز خط دفاعی سرخپوشان ببینیم. 

در سمت راست دانیال اسماعیلی‌فر بازی خواهد کرد و سمت چپ خط دفاعی هم در اختیار علی نعمتی خواهد بود تا این نفرات چینش خط دفاع پرسپولیس را تشکیل دهند. 

در خط هافبک مسعود ریگی وظایف دفاعی را برعهده دارد و مصدومیت میلاد سرلک او را به جمع بازیکنان اصلی اضافه کرده است. جلوتر از او سروش رفیعی بازیساز و مغز متفکر تیم در مرکز زمین خواهد بود و دو هافبک هجومی متمایل به کناره‌ها را هم سعید صادقی و البته مهدی ترابی تشکیل می‌دهد که از بند مصدومیت رها شده است. 

در خط حمله هم شهاب زاهدی به واسطه درخشش اخیرش مقابل پیکان جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پیدا کرده و محمد عمری هم می‌تواند زوج او را در بازی تشکیل دهد. 

روی نیمکت هم نفراتی مثل فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، نبیل باهویی و نفرات دیگر حضور دارند که می‌توانند به عنوان یار جایگزین به میدان بیایند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha