کد خبر 223393
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

انتقادها از سفر ساحلی بایدن؛ «وقتی جهان در آتش است»

انتقادها از سفر ساحلی بایدن؛ «وقتی جهان در آتش است»

سفر «جو بایدن» به عمارت ساحلی خود در میانه جنگ خونین غزه و رژیم صهیونیستی، انتقاد شدید کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ بسیاری از کاربران فضای مجازی، از جمله طرفداران حزب جمهوری‌خواه در آمریکا، سفر جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور به منزل شخصی‌اش در ایالت دلاوِر برای گذراندن آخر هفته را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

در ویدیوی کوتاهی که از اقامت بایدن در «ریهوباث بیچ» در ایالت دلاور منتشر شده، او و همسرش جیل بایدن در حال پیاده‌روی کنار دریا دیده می‌شوند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی در کمال آرامش با همسرش به تعطیلات رفت که زنان و کودکان غزه زیر بارش بی‌امان موشک‌های رژیم صهیونیستی قرار دارند و حتی چند تبعه آمریکایی هم به دست نیروهای حماس به اسارت گرفته شده‌اند. ظاهراً بایدن نه‌ تنها برای مردم بی‌گناه غزه، بلکه حتی برای شهروندان کشوری که ریاست‌جمهوری آن را برعهده دارد نیز اهمیتی قائل نیست.

در این ویدیو یک خبرنگار از فاصله‌ای دور از بایدن می‌خواهد که درباره اسرای آمریکایی توضیحاتی ارائه کند، اما او تنها به تکان‌دادن دستانش اکتفا کرده و پرسش این گزارشگر را نشنیده می‌گیرد.

یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی ایکس که وابسته به حزب جمهوری‌خواه آمریکاست، با انتشار این ویدیو نوشت: «آمریکایی‌ها در اسارت هستند و جو بایدن به ساحل می‌رود.» یک کاربر دیگر ضمن بازنشر این پست، آن را «شرم‌آور» دانست.

کاربر جمهوری‌خواه دیگری که در گذشته نامزد نمایندگی منطقه پنج ایالت تنسی در کنگره آمریکا بوده، نوشت: بایدن آخر هفته خوبی در کنار ساحل دارد. اگر قرار بود یک سریال از زندگی او بسازند، اسمش را باید می‌گذاشتند «وقتی جهان در آتش است».

کاربری با نزدیک به ۱۶۰ هزار دنبال‌کننده در واکنش به تعطیلات آخر هفته بایدن، نوشت: چندین جنگ، خطر جنگ‌جهانی سوم، مهاجرت غیرقانونی بی‌سابقه به خاک آمریکا، تورم، افزایش اجاره‌خانه، اسارت آمریکایی‌ها؛ و بایدن یک آخر هفته دیگر را هم کنار ساحل سپری می‌کند. این چطور با عقل جور در می‌آید!؟

 رئیس‌جمهور آمریکا در حالی به تعطیلات رفته که بر اساس تازه‌ترین آمار اعلامی وزارت بهداشت غزه، تا امروز ۵۰۸۷ تن در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند که ۲۰۵۵ تن از آن‌ها کودک و ۱۱۱۹ تن زن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha