کد خبر 223354
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

«حیات» بررسی کرد؛

آیا دستگیری رئیس پلیس امنیت اقتصادی صحت دارد؟

آیا دستگیری رئیس پلیس امنیت اقتصادی صحت دارد؟

طبق بررسی های به عمل آمده از سوی خبرنگار اجتماعی حیات، خبر اختلاس و دستگیری سردار رحیمی قویا تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، چند روز گذشته خبری در فضای مجازی با عنوان " اختلاس 700 میلیاردی فرماندهان انتظامی" منعکس شد.

در این خبر اعلام شد که هم اکنون سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران و سرهنگ محمد باقر قدم زاده سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به جرم اختلاس 700 میلیاردی در بازداشت زندان حفاظت اطلاعات هستند.

پس از پیگیری های خبرنگار اجتماعی حیات، یک منبع آگاه با تکذیب خبر فوق بیان کرد: متاسفانه این روزها بازار شایعات و اخبار دروغین در فضای مجازی داغ است و افراد به خودشان اجازه می دهند که با آبروی افراد بازی کنند.

این منبع آگاه با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب چهره های مطرح کشور است، گفت: دشمنان سعی دارند با ایجاد جو روانی و شانتاژ عمومی نگاه مردم را نسبت به مسئولان بدبین کنند.

گفتنی است، افرادی که این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده اند آنقدر ناشیانه رفتار کردند که حتی سمت افراد مطرح شده در خبر اشتباه درج شده است. گویی این افراد هنوز اطلاع ندارند که سردار رحیمی در حال حاضر به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و سردار آدینه وند به عنوان فرمانده یگان امداد تهران مشغول خدمت رسانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha