کد خبر 223352
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

امام جمعه کرمانشاه:

امروز دشمن با تمام توان به جنگ ما آمده اما به حمدالله هوشیار و آماده ایم

امروز دشمن با تمام توان به جنگ ما آمده اما به حمدالله هوشیار و آماده ایم

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز دشمن با تمام توان به جنگ ما آمده و باید هوشیار و آماده باشیم.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت الاسلام و المسلمین غفوری، امروز(اول آبان) در نشست با فرمانده منطقه غرب ارتش، فرمانده هوانیروز و جمعی از امیران و فرماندهان ارتش با اشاره به دشمنی استکبار با ایران اسلامی، گفت: دشمن با اساس اسلام مخالف است و چون ایران پرچمدار اسلام در دنیا است، با نظام ما سر ستیز دارند.

وی افزود: امروز دشمن با تمام توان به جنگ ما آمده، اما به حمدالله با اقتدار نیروهای نظامی، دشمنان جرات کوچک ترین تعرضی به خاک مقدس ایران اسلامی را ندارند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توان بالای دفاعی کشورمان، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ارتش الهی بوده و دژ مستحکم کشور ما است.

 غفوری گفت: امروز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف از جمله عرصه فناوری و دستیابی به تجهیزات مدرن و ساخت و تعمیرات ادوات نظامی به پیشرفت های بسیار بزرگی دست پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: وجه تمایز ارتش مقدس جمهوری اسلام با سایر ارتشهای جهان، عقیده و دیانت و انگیزه الهی است که در قلوب فرد فرد فرماندهان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی نهفته است و این انگیزه الهی سرمایه بزرگی است که با هیچ سلاحی در دنیا قابل مقایسه نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha