کد خبر 223316
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

«حیات» گزارش می‌دهد؛

سپاهان به دنبال اولین برد برابر حریف ناشناخته

سپاهان به دنبال اولین برد برابر حریف ناشناخته

شاگردان ژوزه مورایس با یک تساوی و یک دیدار معوقه پا به هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال سپاهان ایران به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز و از ساعت 17:30 در ورزشگاه اختصاصی باشگاه آلمالیق ازبکستان به مصاف این تیم می‌رود و میهمان حریف ازبک خودش خواهد بود. سپاهانی‌ها در شرایطی گام به این مسابقه می‌گذارند که در هفته نخست مقابل نیروی هوایی عراق به تساوی رضایت داده و دیدار دوم این تیم برابر الاتحاد هم به دلیل حواشی ایجاد شده و عدم حضور تیم میهمان در زمین برگزار نشد و بدین ترتیب شاگردان ژوزه مورایس به دنبال اولین بردشان در فصل جدید مسابقات در این دیدار خواهند بود.

سپاهان در حال حاضر با یک امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. تیم ژوزه مورایس در این فصل انواع و اقسام حواشی را تجربه کرده است و در یکی از عجیب ترین مسائل شاهد عدم برگزاری بازی آنها در هفته دوم مسابقات آسیایی بودیم و جایی که همه چیز آماده برگزاری نبرد سپاهان با الاتحاد بود، به یکباره این مسابقه برگزار نشد تا در این فصل از مسابقات اتفاق عجیب دیگری برای تیم مورایس رقم بخورد. دو غایب بزرگ سپاهان در این دیدار شهریار مغانلو و رضا شکاری هستند که به دلیل مصدومیت، امکان همراهی طلایی پوشان را در این بازی جلوی نماینده ازبکستان را ندارند.

در سوی دیگر میدان تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان در حال حاضر با با صفر امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. تیم میرجلال کاسیموف در دو بازی ابتدایی مسابقات این فصل لیگ قهرمانان نمایش بسیار ضعیفی از خود ارائه کرده و در نبرد با تیم های الاتحاد عربستان و نیروی هوایی دو شکست را متحمل شده است. دیدار سوم این تیم حالا با سپاهان است و قطعا تیم ازبکستانی در این مسابقه می خواهد که پیروز شود تا وداعی زود هنگام با لیگ قهرمانان نداشته باشد. البته که آنها می دانند در این بازی کار سختی پیش رو دارند.

تیم ازبکستانی رتبه پنجم لیگ ازبکستان را در اختیار دارد و در دو بازی قبلی خود مقابل الاتحاد و نیروی هوایی تن به شکست داده و فردا اگر به سپاهان ببازد در باخت‌های این فصل خود در لیگ قهرمانان آسیا هت‌تریک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha