کد خبر 223314
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

جنگ غزه جبهه حق و باطل را به وضوح مشخص کرد

جنگ غزه جبهه حق و باطل را به وضوح مشخص کرد

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح آینده‌پژوهی را یکی از اولویت‌های نیروهای مسلح دانست و گفت: ما باید در هر سطحی به ماموریت خود فکر کنیم و با تمرکز و کار علمی به دنبال حل مشکلات و مسائل کشور باشیم.

به گزارش گروه سیاسی حیات، امیر نصیر زاده  در مراسم تقدیر از دست اندرکاران پروژه رسول و ارتقای پهپاد کرار به موشک هوا به هوا که در دانشگاه خاتم الانبیاء برگزار شد،اظهار کرد: این موفقیت را به کارکنان وزارت دفاع و ارتش تبریک می‌گویم. جنگ مفهوم خشن و تنفرآمیزی دارد، اما چاره‌ای نیست و ما باید آماده باشیم.

وی افزود: ماهیت جنگ در طول تاریخ حفظ شده، اما مفاهیم آن تغییر کرده است و ما شاهد مفاهیم چون جنگ هیبریدی و جنگ الکترونیک هستیم و می‌بینیم جنگ‌ها ابعاد مختلفی به خود گرفته است و ما که در این شرایط جنگی  فعالیت می کنیم نباید از فناوری های  نوین و جنگ های آینده غافل شویم .

وی آینده‌پژوهی را یکی از اولویت های نیروهای مسلح دانست و گفت: ما باید در هر سطحی به ماموریت خود فکر کنیم و با تمرکز و کار علمی به دنبال حل مشکلات و مسائل کشور باشیم.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در همین جنگ غزه می بینیم که راکت های ارزان قیمت مقاومت چگونه سامانه بسیار پیشرفته و گران قیمت گنبد آهنین را به چالش کشیده است.

وی تصریح کرد: جنگ غزه جبهه حق و باطل را به وضوح نمایش گذشته است و مردمی با تجهیزات محدود هیمنه یک ارتش مدعی را از بین بردند و در مقابل، آن‌ها با ناجوان مردی و با استفاده از تسلیحات ممنوعه مردم بی دفاع و مظلوم غزه را به خاک و خون می کشند و بزرگترین جنایات علیه بشریت را انجام می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha